Tot welke leeftijd drinken jullie kinderen uit een plastic beker? Dit i.v.m. traktatie. De leeftijden variëren tussen 6 en 10 ongeveer. Ik wilde graag o.a bekers met eigen naam doen. Onze kinderen kunnen prima uit een glas drinken, gaan er voorzichtig mee om. Maar drinken toch uit bamboe bekers.
Hier met 6 en 4 jaar nog steeds. Ze kunnen best wel uit een glas drinken maat zolang die dingen ook.nog regelmatig om gaan vind ik plastic wel zo handig. Met feestjes ed zou ik zeker kiezen voor plastic
Met een feestje absoluut plastic. En mijn dochter met haar onhandige genen tot haar 30ste nog plastic.
De kinderen allemaal. Ik had 8 glazen, omdat ik die plastic dingen zo lelijk vond. Maar ze waren in no time allemaal gesneuveld. Dus heb ik toch weer een toren lelijke felgekleurde plastic bekers gehaald. En dat vinden ze tot nu toe best Ze zijn bijna 10, 7 en 3.
Hier gaat eigenlijk nooit een beker om, zoontje van 4,5 kan ook prima uit een glas drinken, maar geeft vaak de voorkeur aan een gekleurde IKEA beker.
Oudste drinkt regelmatig uit een glas maar der voorkeur gaat uit naar een plastic beker. Bij een kinderfeestje zou ik zeker plastic gebruiken.
ja inderdaad. echt heel jong; maar goed; voor traktatie maakt toch niet uit als zij die echt gaan gebruiken of niet?
ik bedoel heel jong naar glas. als voorbeeld; op PSZ hadden ze thee elke dag, glazen kopjes en warm. bijna 2 jaar oud waren de kindjes. en dure porselein ook met 5 jaar of zo.
Hier ook al voor t tweede jaar uit een glas. Dat was de enige manier waarop hij wat wilde drinken. Nu is hij 3 en drinkt weer uit plastic, omdat hij die bekers leuker vindt. Ook wel handig nu dochter rondwandelt en nog iets minder voorzichtig is. Thee drinkt hij wel gewoon uit een glas
Wij zijn net verhuist en toen heb ik toevallig de gekleurde ikea bekers weggegooit. Nu dus standaard uit een glas. Kids zijn 10 en 6
Hier met bijna 9 meestal plastic bekers. Maar rest mogen ze in principe ook gebruiken. Maar doen ze nooit eigenlijk.
Mijn drinken wk uit glas al voordat ze naar de school gingen. Plastic bekers vind ik persoonlijk vies om uit te drinken. Zit altijd geurtje aan ofzo. Zit echt tussen mijn oren denk ik haha. Kids gebruiken wel plastic beker voor bijv tanden poetsen dus is alsnog leuke tractatie
Leuk toch! Waarschijnlijk worden die wel een tijdje gebruikt. Als ze zoiets krijgen laten ze hun glas wel staan en pakken ze de beker. Kunnen ze wel in de vaatwasser? Zou ik als ouder wel fijn vinden. Dat niet binnen twee keer de tekst eraf is. Zou zonde zijn.
Mijn kinderen (11 en 9) drinken al voordat ze naar school gingen uit glas. We hebben nog een paar plastic bekers en die gebruiken we in de badkamer of geven we mee als ze op school kerst- of paasontbijt hebben.
Hier vanaf een jaar of 2 uit glas. Vind zelf drinken uit plastic bekers echt niet fijn/lekker dus wilde dat mijn kinderen niet aandoen