Ik heb toen ik dacht ongi te zijn 3 dagen rood slijm verlies gehad en daarna stopte het. Bleek dus zwanger te zijn, nu ruim 5 weken geleden. Ik dacht toen dat het wellicht logisch zou zijn als er nog wel wat meer (bloed oid) zou kunnen komen. Vanochtend bij het afvegen gekleurd slijm (weinig) en vanmiddag naar schatting 1 druppel verlies. Is dit het begin van het einde of hoeft dit niet zo te zijn? Moet er wellicht bij vermelden dat ik dinsdagmiddag gesport heb (fitness) en maandag geslachtsgemeenschap. Ik maak mij echt zorgen en hoor daarom graag spoedig van u. Bvd, Janneke
Goedemorgen, Nadat ik dat gisteren schreef geen bloedverlies meer gehad tot een half uur geleden.....(nog) niet echt veel maar genoeg om mij behoorlijk zorgen over te maken. Wat zou bij een mk qua bloedverliespatroon normaal zijn? Hoor heel graag spoedig van u.
hoi Janneke, bij een miskraam heb je veel helderrood bloedverlies, met stolsels en heftige buikkramp. Het bloedverlies wat jij beschrijft lijkt daar totaal niet op. Het heeft waarschijnlijk te maken met het vrijen. Dat kan overigens geheel geen kwaad, maar omdat de vagina en baarmoedermond rijk doorbloed zijn in de zwangerschap knapt er wel eens een bloedvaatje, zomaar, na vrijen of na harde ontlasting. Met sport heeft het niets te maken. Geen zorgen dus! Mirjam