vjf maanden geleden is mijn dochter doodgeboren met een keizersnede nu heb ik al vier maanden een regelmatige cyclus van 32 dagen tot op de dag juist deze maand ben ik al tien dagen overtijd en een negatieve test moet ik bij de huisdokter langsgaan en zijn er pillen op je cycluc regelmatig te maken?
hoi je mag gewoon afwachten. Er zijn wel medicijnen die een ongesteldheid op kunnen wekken maar de meste huisartsen adviseren te wachten tot het spontaan komt. Je mag gerust nog 2 weken wachten. Langer ook, maar als je dat onprettig vindt zou ik even met jouw huisarts overleggen. Er is geen medicijn dat je cyclus regelmatig maakt. Alleen als je de pil gaat slikken leg je je eigen cyclus stil en heb je een "nep"cyclus die wel regelmatig is. Mirjam
dus het is normaal dat mijn cyclus zo in de war is of moet ik me zorgen maken en wat als ik nu nooit meer ongesteld wordt?ben wel nog maar 20
hoi, ja het is normaal dat je cyclus in de war is. Je wordt zeker weer ongesteld. Je hoeft je echt geen zorgen te maken! Dit alles heeft niet met de keizersnede te maken, dit is normaal voor elke vrouw na de bevalling, sommige vrouwen hebben direct weer een regelmatige cyclus, maar de meesten niet. Mirjam
sorry hier ben ik weer maar nu heb ik van gisterenavond al onzettend veel las van witverlies het is heel helder en ik kan er draden van trekken wat moet ik me hier nu weer bij voorstellen
hoi, je hebt dan waarschijnlijk je eisprong, rond die tijd is het slijmverlies wit en kun je er lange draden van trekken. Mirjam