Hay, Ik weet het, ik weet het! Ben vrijdag ziek naar huis gegaan en wat denk je: Hele vette buikgriep! Heb overgegeven en alles! Ik denk dat dit de verklaring is voor dat gerommel al een maand in mijn buik...er zat een virus op mij te azen! Gaat nu al wel beter. Spierpijn en stram van het liggen en overgeven maar nog wel errug misselijk. Ik leef even op beschuit en water..(goed voor de lijn). Zo zie je maar weer.....zorgen gemaakt om niks! Goed weekend nog (wat er nog van over is) Elmo
Beterschap ik heb gehoord dat het heerst!! Ziek maar lekker uit en laat je vrwennen door je mannetje!! Hihi wel een beetje uitbuiten he!!Gna Gna Gna
Bedankt dames! Tis nu maandag en ben nog steeds als een vaatdoekje.. Ik word al wel iets minder misselijk maar een oerhollandse boterham heb ik er nog niet ingekregen... Iemand zei dat het heerst...weet die ook hoelang? Kan heel slecht tegen ziek zijn! Elmo
Hoi Elmo, hier is nog een slachtoffer van de griep.Hahahahahaha. Bij mij is het gelukkig alweer over,maar heeft toch dik een week in me gescholen.Mar dat is voor ieder weer anders hoelang ze ziek zijn , somigen zijn met 1 a 2 dagen alweer op de been en sommigen zijn gewoon een hele week onder de pannen met een griep. Ik hoop voor je dat je snel weer beter bent. Beterschap. groetjes janine
Hoi Elmo, Het heerst inderdaad heel erg. Vorige week heb ik ook een paar dagen ziek thuis gezeten met de griep. Mijn man is er van overtuigd dat het braken waar ik iedere morgen mee opsta, een zwangerschap betekend. Ik heb er mijn twijfels over. Het is geoon de griep geweest. Ik wil je van harte betreschap wensen, rust lekker uit, dan ben je over een paar dagen weer een stuk beter. Groetjes Nancy
Hey Bedankt! Het vervelende van deze "griep" vind ik wel dat ie op zoveel nare plekken aanwezig is! Het overgeven idd maar ook de steken en kramp onderin mijn buik....is niet leuk als je al een jaar aan het hobby'en bent Je zou er haast toch iets van denken maar helaas.....het heerst idd. laten we het daar maar op houden eerst. Volgende maand er weer tegenaan!!!!! Nieuwe ronden nieuwe "kansen" Liefs Elmo