Hello laddies, Ik gaan binnenkort een eigen bedrijf opstarten. Nu hebben ik een logo nodig, als startende ondernemer moeten ik natuurlijk wel op mijn centjes letten. Kunnen jullie mij site's doorgeven of mensen die het zouden willen doen. Hoe duur is een logo ontwerp. En wat is het verschil tussen huisstijl en logo ontwerp groetjes
Prijzen weet ik echt niet dus daar kan ik je niet mee helpen. Maar een huisstijl is: logo, briefpapier, visitekaartjes enz en een logo is alleen het logo En mocht je besluiten om het zelf te doen moet je wel rekening met de kwaliteit van je logo houden....tenminste als het gedrukt moet worden dan
Huisstijl is inderdaad alles op elkaar afstemmen, zoals website, briefpapier, visitekaartje, enveloppen, folders en ander reclamemateriaal. De bedoeling is dat mensen (zodra je huisstijl wat bekend is) in 1x kunnen zien: "Hé, dat is van ..." Je kunt iemand inhuren om een logo en huisstijl voor je te ontwerpen, maar in mijn ervaring ben je dan al gauw minimaal een paar honderd euro kwijt. Ik doe dat soort dingen meestal liever zelf. Bovendien voel ik me dan op de één of andere manier ook meer 'betrokken' bij het logo en de huisstijl.
Deze dienst is helemaal gratis: Free Logo Design Logo Ease Ik heb er ook mijn logo gemaakt. Goede kwaliteit en mogelijkheden.