Ik heb morgen en afspraak om te gaan eten in Utrecht alleen vanwege het weer zijn we aan het twijfelen of wel of niet zullen gaan. Ik moet een stuk A9 en dan een stuk A2. Voor de meiden die in Utrecht eo wonen, is de A2 begaanbaar? Is er goed gestrooid? Bedankt alvast
Als het niet gaat sneeuwen als je weg moet kan je best gaan hoor. Er wordt goed gestrooid en er ligt nu echt geen sneeuw op de snelwegen.
De snelweg is nu vrij goed begaanbaar. Manlief is er vannacht nog overheen gereden en zei dat het toen wel glibberig was, maar dat er druk gestrooid werd. Ik zou wel even de weerberichten in de gaten houden, want voor vanavond en vannacht is er weer flinke sneeuwval voorspeld in regio Utrecht, dus ik zou het morgenochtend even aankijken! Meestal wordt er wel goed gestrooid hier!
De A2 is zeker goed begaanbaar, zijn net nog de snelweg op geweest. Wel is het zo dat sommige delen van de snelweg wat ijsplekken bevatten, het kan zijn dat dan de matrixborden wel aangeven dat je aldaar wat rustiger moet rijden (max 50 ).