nou na lang wikken en wegen en ik gewoon 100 %de oude wil zijn liever nog 105 % heb ik besloten eens naar de osteopaat te gaan ik had al een aantal keren het advies gehad en het bleef maar spoken en vandaag even een kort gesprekje gehad met hem en maandagmiddag ga ik voor een eerste gesprek/ behandeling mijn klachten bekkeninstabiliteit gehad (gerevalideerd ongeveer 85 % hersteld nu ) chronisch vermoeid continue ontstekingen aan de holtes wordt er ook binnenkort voor geopereerd maar kan een verband hebben met andere dingen, tevens postnatale depressie gehad en kan heel labiel zijn nog hij zegt kan nog niet met zekerheid zeggen maar ik denk dat ik je kan helpen ik ga ervoor , maar vindt het nu wel spannend zou het normaal ben ik hier misschien wat te nuchter voor besef me ook dat alles met elkaar in verbinding staat maar tot een zeker hoogte maar dat is misschien onwetendheid heeft iemand ervaringen als volwassenen
Ik ben al een tijdje onder behandeling bij een osteopaat. Ik heb er heel veel baat bij. Vooral voor mijn bekkenklachten heeft het geholpen! Die zijn namelijk weg Uit welke omgeving kom je? Ik zou het in ieder geval een paar keer proberen!
ik woon in omgeving gorinchem, ik weet dat ik al heel blij moet zijn met die 85 % van de klachten die weg zijn maar stiekem hoop ik nog beter te worden ! ik ben wel heel benieuwd hoe gaat het in zijn werk wat doet zo iemand precies