Ik gebruik nu een gewone zomerslaapzak, omdat Finn zich steeds naar boven duwt en dan midden in zn knuffels komt te zitten. Dus ik stop de slaapzak achter in. Maar ik vroeg me af of er nóg dunnere waren, zo dun als een laken ofzo? Omdat met dit weer ik een zomerslaapzak nog best wel dik vind. Groetjes!
Ik heb bij V&D er 1 in mn handen gehad...die was van 2 lagen katoen. En dan echt idd dat katoen van een laten. Gewoon de buitenkant en een dunne voering. Ik heb gewone gekocht omdat onze Finn toch wel heel zn bed doorgaat en het dan best kan gebruiken. Maar ze bestaan dus wel! Waren nog best leuk ook!
Ik heb er een van prenatal. Ook een erg leuke. Maandje of 2 geleden gekocht, dus weet niet of ze er nog zijn... Heb net even voor je op de site gekeken, maar staat er helaas niet op.
Kinderkleding bedrukken met naam-Sorprentas Hier heb ik vorig jaar een superdun slaapzakje gekocht. Die zo dun als een t-shirt zeg maar.
De Puckababy HOT SUMMER bag Ideale slaapzak voor de zomer De zwoele zomerse avonden komen eraan. Heerlijk, maar minder prettig voor de nachtrust van kleine kinderen. Puckabag is de ideale slaapzak voor warme dagen en nachten. De slaapzak Hot Summer is gemaakt van 100% hele dunne poplin katoen, perfect dus voor warme zomerse dagen. En biedt hetzelfde slaapcomfort als de Puckababy. Puckababy is een speciaal slaapzakje waarin babys zich geborgen voelen als in de cocon van de moederbuik. Helpt om de kleintjes, zelfs extreme druktemakers en nachtbrakertjes, tot rust te laten komen waardoor ze lekker te slapen. Advies verkoopprijs: Hot Summer 24,95, vanaf 6 mnd.
Ik heb ook een hele dunne slaapzak, geen idee van welk merk. Dat is ook van t-shirt stof, maar dan 1 laagje. Heerlijk ding, ook lekker stretch stof!
Ik vind die van Lodger ook heel koel, er staat op ideaal bij temp tussen 21 en 24 graden. Is sowieso een erg fijn ding, lekkere stretch stof.
Bij Prenatal hebben ze inderdaad slaapzakken van dezelfde stof en net zo dun als een laken. Wij gebruiken die als het echt heel warm is. Verder de tricot slaapzakken.
bij de v&d zijn ze idd dun. we hebben er eentje voor emma. Ik heb bij een andere winkel een tweede zomerslaapzak gekocht en die is dikker als die van de v&d
ik heb er 1 van koter kado, lekker dun. maar met dit weer ligt ze met rompertje en eventueel een pyama 9korte mouw etc) in bed,
yep, heb ze EINDELIJK gevonden bij de prenatal, gewoon 1 laag katoen. V&D, Hema, Hans textiel hadden ze allemaal niet. Ik vind ze heerlijk....
Volgens mij komt die van Sam bij Simply Colors vandaan. Ook (stretch) t-shirtstof. En leuk bedrukt... Liefs, Josien
Inderdaad bij prenatal. Mijn zoontje ligt met het warme weer overigens zonder slaapzak in bed. Ik leg hem wel vast met een safe-t-sleep (ook als hij een zak aan heeft) omdat hij anders het hele bed doorgaat en ook gaat zitten/staan.
Ik heb vorig jaar zo'n super dunne gekocht bij de hema. Helaas past onze meid hem niet meer aan....en bij de hema hebben ze hem op dit moment niet.
heel sporadisch zijn ze er. gewoon steeds overal blijven kijken. ik had er voor mijn oudste dochter 1 van 1 laagje dik zo heeeel dun net een laken. bij mijn middelste zoon vond ik er nooit 1 dus die heeft uiteindelijk die va zijn zus aangehad ( mooi roze is niet lelijk) ik ben nu ook alvast op zoek maar nog niks gevonden.
ik vind het nu trouwens nog niet zo warm. ik gebruik nog gewoon de winterzak met alleen een truitje. hij heeft het niet warm ofzo dan. ik vind zo hele dunne meer iets voor als de mussen van het dak vallen omdat ik ze niet graag onbedekt wegleg vanwege het zweet en daar een kou op pakken.