onze kleine meid is nu net 5 maanden en weegt nu 6 kg ze was maar een kleintje woog 2420 gram en 41 cm ze rolt zich zelf al om met 4 en halve maand echt een vlotte kleine meid dat zijden ze ook al bij het cb ook wil ze echt continu staan met hulp natuurlijk en ze vind het hartstikke leuk ze wil dit al vanaf 1 maand
Rick was ook zo vroeg met omrollen, tenminste van rug naar buik, terug duurde wat langer. Ook wilde hij (als gevolg van het KISS-syndroom) heel snel al zitten en staan....echter pas sinds hij 8 maanden is kan hij zelf gaan zitten en zelf gaan staan. Van staan terug naar zit is nog moeilijk, maar gelukkig zit er een dikke pamper om zijn billen!
Ik zie dat onze meisjes weinig schelen. Inge kan nu ook twee kanten op omrollen. Heel lang kon ze alleen van haar buik naar haar rug rollen, andersom zat haar armpje in de weg. Maar vanmorgen rolde ze ineens eerst van rug naar buik en toen weer terug. En van het weekend rolde ze twee keer achter elkaar om en rolde naar de rand van het bed, gelukkig zat mijn man daar en kon ze er niet afrollen, maar anders lag ze op de grond (we zorgen natuurlijk wel dat dit niet kan). Wat gaat dat toch snel he. En staan wil ze ook wel, maar minder dan een paar maanden terug. Ze wil nu vooral zitten, maar dat mag ze nog niet te veel van me. Ze heeft pech dat ze niet heel erg lang is en dus voorlopig nog wel in de wagenbak past. Maar ik heb net even op je site gekeken en volgens mij wonen wij aardig bij elkaar in de buurt. En we zijn ook nog eens bijna even oud en de meiden dus ook, grappig he.
Joey wilde ook van heel klein baby'tje af al staand vastgehouden worden op schoot. Handen onder zijn okseltjes en staand vasthouden. Omrollen heb ik hem nooit duidelijk op een bepaalde leeftijd 'ineens' zien doen... Wel staat hij zelfstandig op sinds 7 maanden, wandelt hij langs het randje zijn box rond sinds 7,5 maand en sinds een week of 2 probeert hij met vallen en opstaan al van het ene meubelstuk naar het andere te lopen (sinds 8,5 maand dus ). Afgelopen dinsdag stond hij helemaal los rechtop uit zijn fles te drinken... Geniet er maar van zolang ze nog een baby'tje is, want ik kan soms niet geloven hoe snel die gozer gaat met alles!
Thijmen is nu 4 1/2maand ongeveer, hij wil al staan en omrollen kan hij nu beide kanten op. Hij kan sinds gister van rug naar buik en andersom kon hij al eerder, ook wil die heel graag staan natuurlijk wel als je hem vast houd. Hij heeft ook al heel erg veel kracht in ze beentjes, www.babygrimberg.beebiesite.nl hier staat een foto op van Thijmen in een loopstoeltje. Dacht paar minuutjes kan geen kwaad voor een keertje, hij vond het nog leuk ook. Maar moet je kijken hoe stevig hij hierin zit, hij staat echt super graag.