Mijn dochter is nu 2 jaar en 3 maanden, maar ik heb nog geen uitnodiging gekregen voor de 2-jaars controle van het CB. Vraag me nu af of ie kwijt geraakt is in de post of dat het normaal is dat ie pas met ruim 2 plaatsvindt.
Ik zou ook even bellen. Wij hebben volgende week al een afspraak namelijk en ik weet uit m'n omgeving niet anders dan dat die afspraak vlak na de tweede verjaardag is.
Hier moet je zelf bellen, ze sturen geen uitnodigingen meer . Dus ik zou de telefoon maar even pakken...
Hier ook hetzelfde! Zoon is net twee en nog geen uitnodiging. Dochter is 4,5 en die moet haar laatste inenting nog krijgen (normaal gesproken met 3 jaar en 9 maanden of 4 jaar). Ik heb gebeld maar er zijn achterstanden...
Wij moeten volgende week. Dus zo'n 1 1/2 maand na haar 2e verjaardag. Kregen vanzelf een uitnodiging.
wij moeten 1 week voor de 2e verjaardag, maar hebben geen uitnodiging voor de 18 maanden controle gehad.
Hier de uitnodiging incl vragenlijstje via de post ong twee weken voor haar verjaardag. Afspraak stond de week na haar verjaardag. Ik zou dus ook bellen, wellicht dat idd de post niet is geweest.
Zie dat je in Delft woont t.s. Als het goed is krijg je gewoon nog een brief dit jaar nog hier was de afspraak vorig jaar september. Via brief. Ze was toen 2.5 geweest dus wacht even tot rond haar 2.5.
Ik heb vlak na z'n verjaardag even gebeld en we hebben op 13 juni een afspraak (ruim een maand na z'n 2e verjaardag) De mevrouw aan de telefoon zei dat hij inderdaad op de planning stond om gebeld te worden voor de afspraak, maar ze liepen wat achter. De vragenlijst en bevestiging vd afspraak kwamen vervolgens per post (en ik bedenk nu dat ik geen idee heb waar die lijst gebleven is, hihi, straks thuis maar even zoeken!)
Wij maken meteen daar de afspraak voor de volgende keer. Soms krijg ik een brief dat de datum veranderd maar meestal niet.
Hier in de omgeving Zoetermeer zijn de data aangepast. Inderdaad met 2jr en 3mnd, 3jr3mnd,4jr3mdn. Dus het kan zijn dat het nog even duurt? Ik kreeg wel vanzelf een oproep.
Hier toevallig vandaag een uitnodiging gekregen voor volgende week... lekker op tijd..met het vriendelijke verzoek om alleen in uiterste nood af te bellen ivm drukte en je niet op korte termijn andere afspraak krijgt. Hier is ze trouwens 2 jaar en 2 maanden
Wij hebben de afspraak per post binnengekregen 2 weken terug. De afspraak staat als hij 2 jaar en 3 maand is.