Wicks First Defense en verstopte neus?

Discussie in 'De lounge' gestart door Ecosa, 12 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Wie van jullie heeft ervaring met First Defense van Wicks? Ik heb het afgelopen week geprobeerd (2 dagen) maar ik vond het niet fijn. Ben er dan ook maar mee gekapt. Maar ik ben dus al een week ziek en het rare is; ik krijg met normale neusspray mijn neus niet meer open? Mijn rechterneusgat zit sinds een week continu verstopt, ondanks alle sprayprogingen om het open te krijgen! Heb dit nog nooit eerder meegemaakt? Zou het door dat spul komen?

Ik wil de huisarts bellen maar eigenlijk durf ik niet zo goed. Ik vind het zo dom staan om te zeggen "dokter, ik ben snotverkouden maar ik krijg mijn neusgat niet open!".

Hahahha, onzin natuurlijk.. Maar dacht eerst hier eens vragen of er ervaringen mee zijn. :)

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Geen ervaring mee, maar heb je al geprobeerd om te stomen met eucalyptus olie?

3. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Lekker stomen en een doorgesneden ui naast je bed wil ook goed helpen. Ook zou je Rhinocaps kunnen proberen, dat helpt bij mij heel goed. Dat kun je in een bakje water doen om te stomen, of doorknijpen op een zakdoek en onder je neus leggen als je gaat slapen.

Het is trouwens Vicks en niet Wicks;)

4. ProudMum

of gewoon op de grond en dan heet douchen. Wel ramen en deuren sluiten in de badkamer

5. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Hoezo op de grond? Warme lucht stijgt toch omhoog? ;)

6. ProudMum

ja klopt, maar je staat toch in de douche?

7. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    ja maar jij zegt op de grond... dan bedoel je neem ik aan dat je moet gaan zitten?

8. ProudMum

nee ik bedoelde de Rhinocaps op de grond doen, dan smelten ze ook door het warme water!

Sorry, beetje raar omschreven net!

9. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Oh hahahahahha... dat had ik er inderdaad niet uit opgemaakt ;)

10. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Oeps.. Ikke allochtoon ikke nie goe Nedderlandisch sipirekin.. :)

Deel Deze Pagina