Ik ben op zoek naar een donkergrijze romper (maat 74 of 80) voor onder een rood overslagvestje. De goedkoopste die ik nu heb gezien is 9,95 bij rainbowbabies. Vind dit aardig duur voor een romper voor onder een truitje. Iemand tips waar ik een donkergrijze romper kan vinden?
de rompers van rainbowbabys zijn wel erg goed en kunnen ze heel lang dragen omdat ze vrij groot uitvallen. Ik heb er verschillende van en ben er zeer tevreden over.
Tja ze kunnen wel goed zijn. Maar ben niet van plan om 10 euro + nog de verzendkosten te betalen voor 1 romper. Voor dat geld kan ik 4 kopen bij de hema.
Maar blijkbaar niet in het donkergrijs. Heb je al op de prenatal site gekeken? H&M online? Babywalz? Marktplaats misschien een Rainbowbabies romper?
Die donkergrijze van de Hema vind ik niet zo heel erg donkergrijs, moet ik zeggen. Ik heb hem zelf als 'bruin' meegenomen, al staat er inderdaad wel op het kaartje donkergrijs.
ik heb weleens vaker grijze rompers gezien bij de Hans Textiel. Vaak in setjes met nog een blauwe of een roze. Maar of dat donker genoeg is weet ik niet. (en of ze ze op dit moment hebben).
Hans textiel hebben wij niet hier in de buurt. Die van de hema is wel mooi en niet duur, maar heeft lange mouwen en ik wil het liefst met een korte mouw