Ik heb vorige week een prak bloemkool met aardappels ingevroren. Ik had er expres al geen jus doorheen gedaan. Nu wil ik het vanavond eten. Maar als het ontdooit is dan is het best zompig van het vocht natuurlijk. Hoe maken jullie dat nu klaar? Gewoon het ergste vocht er een beetje uitgieten en dan in de magnetron opwarmen?
Zoals jij het zegt, zo doe ik het eigenlijk ook. Ik vind het met aardappels etc, altijd wat minder lekker uit de vriezer. mss heeft iemand nog ideeën. Anders in een ovenschaal en gratineren met geraspte kaas?
zo eten (afgegoten of niet) vind ik zelf écht niet lekker. Dus als het ik het zelf zou moeten eten (doe ik niet, maar voor dochter wel -haar maakt het niets uit ) , zou ik het denk ik ook opbakken...
Ok dan ga ik dat proberen. En kun je eigenlijk andijvie ook invriezen als je er een stampotje van maakt? Ik kook de andijvie altijd. Heb nl het idee dat het er bruin uitkomt ofzo?
Voor zover ik weet kan dat wel gewoon als je de andijvie zelf ook gekookt hebt. Wij maken altijd stamppot met rauwe andijvie, dan kan 't uiteraard niet.