Goedemorgen, In december ben ik uitgerekend van een jochie. Nu willen wij graag een engels jongensnaam die bij de naam Emily past. We hebben nog helemaal niets in gedachten. Iemand suggesties?
Nigel Logan Luke Vince Shane Brent Mason Robin Duncan Dave Jace, Jake, Jack Scott Aiden Joey Rowan, Roan, Ryan Jaimy Nolan Dylan Owen Jim Liam Brian Michael James Dean
Lenny! Super leuke naam als wij dit keer een zoon zouden krijgen zouden we hem zo noemen. Maar nu is er een dochtertje op komst en hebben we nog geen naam.
Emily en James vind ik een superleuke combinatie! Emily en Aiden Emily en Bradley Emily en Cooper Emily en Dane Emily en Ethan Emily en Finley Emily en Jackson/Jaxon Emily en Keaton Emily en Leroy Emily en Mason Emily en Nolan Emily en Oliver Emily en Ryan Emily en Trevor
Emily staat bij mij afwisselend op de eerste en tweede plek voor een meisje. Qua Engelse jongensnamen heb ik Jax, Ronan, Ciarán (meer Iers, je zou hem kunnen verengelsen naar Kyran bijvoorbeeld), Kian, Benji, Owen en Ryan op het lijstje staan.
Aaron Alexander Anthony Austin Baxter Benjamin Carter Cedric Chase Christopher Curtis Dane Daniel Darwin Dave Dean Derek Dominic Dwayne / Duane / Dwain Dwight Elliot / Elliott Ferdy / Ferdie Floyd Harry, Harris Hayden Henry Holden Irwin Isaac James Jay Jeff Jim Julian Len / Lenn Lennie / Lenny Lewis Lloyd / Loyd Logan Lonny / Lonnie Louie Lowell Lyle Mason Maxwell Noel Norris Oliver Otis Percy, Perry Philip Quincy Ray Rick Robby, Ronny Tex Thom, Tommy Trey, Troy Vinny / Vinnie Walt, Walter Wayne Wes Wilbur William, Willian Willis Wyatt Zachary Zeph
Bedankt voor alle suggesties. Op een of andere manier vind ik engels jongensnamen toch te 'engels' klinken haha.
Onze dochter heet Emily en we hebben onze zoon de naam Jesse gegeven. We hebben erg lang getwijfeld tussen Jesse en Collin. Uiteindelijk vonden we Jesse net iets leuker