Hallo! Mijn vriend en ik vinden het lastig om een keuze te maken tussen deze namen. Wat vind jij persoonlijk leuker? Wellicht komen we tot nieuwe inzichten haha. We houden van korte namen.
Loïs (Wel uitgesproken als 'Lo-(w)is', 'loojs' vind ik heel erg niet mooi. Dan ga ik dus voor Chloe.)
Ik vind Lois leuker. Ik vind het een een naam die er geschreven mooi uit ziet, maar de klank vind ik minder. (Lowis) Zijn beide niet mijn smaak moet ik zeggen, maar ja dat hou je altijd.
Chloe (incl het streepje maar dat krijg ik niet voor elkaar met mijn IPad haha!) maar ik ben eeeerrrrggggg bevooroordeeld ! Ik vind deze versie van Chloe veel chiquer dan met twee stipjes op de e en ik vind de uitspraak mooier.
Bedankt voor jullie meningen! Ach smaken verschillen natuurlijk! Hoor graag nog meer feedback. Liz vind ik persoonlijk niet mooi. Jill vind ik wel heel mooi bijv maar zo heet de zus van vriend al helaas haha.
Helemaal mee eens! Deze naam staat boven aan mijn lijst. Alleen begint de naam van mn dochter ook al met een L.
Ik zou echt voor Loïs gaan. en het valt me op, dat Loïs de meest gespelde versie is (in 2011 224 keer gegeven.) Bij Chloe heb je meerdere varianten (Chloe (20x), Chloé (74x), Chloè (1x) en Chloë (93))
Loïs maar dan idd wél als lowis uitgesproken, Lois (Lojs) vind ik niet mooi. Overigens stond loïs ook op mijn lijstje