haha toevallig smallville fans?? maar goed ik zou voor lois gaan omdat ik chloé de laatste tijd juist erg veel vind voorkomen. ik ken er nu al 3 en ik woon maar in een klein dorpje
Lois! Hadden wij op nr 1 voor een meisje, maar we krijgen dus een jongetje! (dan wel geschreven als Loïs)
Loïs en Chloë (sowieso MET accentjes, veel duidelijker) vind ik allebei niet super, maar als ik moet kiezen ga ik voor Chloë. Veel origineler, maar wel een beetje lastig uit te spreken, vind ik. Tussen Chloë (klo-wie) en Chloé (klo-wee) kan ik niet zo goed kiezen, ik geloof dat ik Chloë dan toch mooier vind. Leona vind ik nog minder. Loïse vind ik in tegenstelling tot Loïs wél leuk, trouwens. En wat vind je van Cleó of Cléo?
Bedankt voor je mening michelle! Cleo vind ik niet zo. Vraag me af als het lois wordt hoe we dat gespeld willen hebben. Ik heb deze uitspraak in mijn hoofd lowis en niet loies of loois.
uitspraak lowis krijg je naar mijn idee door schrijfwijze Loïs of door Lowis. loois naar mijn idee alleen mogelijk met Lois. loies alleen met Loies of Loïce of zo.