Ze slaapt!!!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Noukie1805, 1 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noukie1805

Noukie1805 Bekend lid

4 feb 2009
    665
    0
    0
    Hoi allemaal,

Hier even een up date ;).
    De vorige keer vroeg ik me af hoe ik mijn kleine meisje toch overdag lekker kon laten slapen gezien ze aangaf niet meer de hele dag in alle drukte te willen zijn, maar in bedje elke keer begon te huilen.
    Vele tips van jullie ontvangen (bedankt daarvoor)! De gene die het hem uiteindelijk heeft gedaan is volg je gevoel en kijk naar je kindje. Uren heb ik naast haar wiegje gezeten en me afgevraagd waarom lukt het je nou niet?! Je doet je oogjes wel dicht maar elke keer wordt je weer wakker, er moet je iets niet lekker zitten. Gisteren was het niet anders dan melk wat omhoog kwam en vreselijke darmkrampjes. Ook bij mij kon ze niet meer slapen. Teveel bedacht ik me. Je krijgt teveel, krijgt het niet uitgespuugd...slikt het elke keer weer in waardoor je eerst maagpijn dan darmkrampjes krijgt.
    Terug naar de 6x 120 ipv 5x 150 (+ cina baby). Tuurlijk begon ze net lekker door te slapen s nachts, maar wat had ze overdag een moeite zoveel te verwerken. Dan maar s nachts weer voeden. En ja hoor, ze slaapt als een roosje zo lekker! Ik weet dat het bijna een wedstrijdje is geworden welke baby het snelst doorslaapt, maar mijn kleine meid is daar nog helemaal niet aan toe! Vanaf dag 1 al gepushed door het consultatie bureau, met 2 weken zat ze al aan 6x120, nog eens 2 weken later (4625 gram) moest ze aan de 5x150 want ze mocht toch weleens gaan doorslapen s nachts :x.
    Dussss...voordat je ze uit pure wanhoop toch laat huilen...kijk en luister naar je kindje!!
    Lang verhaal (en ze slaapt nog steeds ;)) maar wilde het toch even kwijt!
    Groetjes,
    Anouk

2. Confidence

Confidence Fanatiek lid

5 jul 2009
    1.024
    0
    0
    Goed gedaan hoor.
    Je moedergevoel leid je wel door de "gebruiksaanwijzing" van JOU kindje heen.

3. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Super!! Je volgt je moedergevoel geweldig... petje af!

4. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

goed van je dat je naar je zelf hebt geluisterd.

wij hebben ook niets volgens cb regels gedaan, zo dat ze veel langer aan de hoeveelheden, ook erg lang 6 flessen gehad, en nu krijgt ze nog steeds om 7 uur warme melk

5. adi

adi Niet meer actief

Blijf vooral zo doorgaan met je dochter, en trek je later ook niks van die onzinnige adviezen. Wij hebben tot 4 maanden 6 flessen gegeven en tot 6 maanden 5 flessen en dat vond cb ook te lang. Who cares?

6. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

7. Rosado

Rosado Niet meer actief

Wat super dat je hebt uitgevonden wat er aan de hand was. En wat heerlijk voor haar dat ze nu eindelijk lekker kan slapen. Dat doorslapen komt echt wel, sommige kindjes, zoals jouw dochter hebben liever kleinere porties verdeeld over meerdere voedingen en andere kindjes, zoals mijn dochter, drinken liever grotere hoeveelheden minder keer per dag.

8. Sabrina25

Sabrina25 Fanatiek lid

1 sep 2010
    1.368
    0
    0
    geen
    Rotterdam
    Als ik op het cb kom dan weten ze bij voorbaat al dat ze niets tegen mij hoeven te zeggen. Het is alleen maar meten en wegen en eventueel een enting en ze vragen wat hij allemaal eet. Dan ben ik snel klaar ALLES zeg ik. Ene oor in en het andere weer uit.
    Echt gewoon je eigen gevoel volgen. Je ziet dat het werkt.

Deel Deze Pagina