Lol in de supermarkt

Discussie in 'De lounge' gestart door Nathalie1973, 20 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    hahaha grappig!!
    idd een mooi compliment!

leuke foto trouwens!

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Dat is tegenwoordig al niet zo heel vreemd meer :p

3. Cupcake

Cupcake Bekend lid

27 aug 2009
    555
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahahah Ik werd gelijk terug geslingerd naar vroeger :p

Ik was aan het fietsen met mijn stiefvader. ( ik moet een jaar of 12 geweest zijn )
    KOmt er een man naast ons fietsen zegt hij..
    Gezellig met je vrouw fietsen he :$

Scheelt dat die man ver in de 80 liep maar toch.. AUCHHH
    Ben dan ook wel volwassener voor mijn leeftijd maar dat is toch echt een gaatje te ver hahaha

4. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem

Haha! Heb je dat toen ook echt zo gezegd?

Ik was met mijn ouders (en vriend en een stel vrienden) op vakantie in Zuid Frankrijk. Ik met mijn vader boodschappen doen en hij wilde even een bodylotion halen voor mijn moeder. Ik was toen 30+ weken zwanger van mijn zoontje. Dachten ze ook dat ik m'n vaders vrouw was :$

Iehhh

5. mamma van stef

mamma van stef Bekend lid

27 jan 2008
    957
    0
    0
    ik had dit op de huishoudbeurs, ik was 31 of zo en toen had je zo'n tent met drank en zo.
    Mocht ik niet binnen want je moest 21 zijn.
    Uiteindelijk toch wel na legitimatie...

6. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Eerder schatten ze me altijd ouder. Was 10 en dachten dat ik 16 was!:$
    Dus altijd oudere jongens achter de broek aan:D

En nu, nu ben ik 26 jaar en word ik jonger geschat
    Heb al 2 keer gehad dat ze legitimatie vroegen als ik fles wijn moest halen.
    Ook moest ik keer met mijn zusje mee van 16, die moest prik halen tegen baarmoederhalskanker en ze dachten dat ik er ook bij hoorde en kreeg een informatiefolder met een leuke stift en vorm van een prik in mijn handen gedrukt:D

7. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

hi hi ik moet vaak mijn legitimatie laten zien maar waarom geen idee
    ben toch echt bijna 28 haha
    moet er altijd wel om lachen...
    heb ooit eens gevraagt of ze geen rode sperziebonen hadden whaha dat joch was ook net nieuw maar zat echt elke klant af te zeiken
    dus heb hem die vraag gesteld whaha hij is echt serieus gaan zoeken whaha:D
    hij was er heilig van overtuigt wat die bestonden mmm heb ze echt nog nooit gezien;)

8. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land
    Hahahahaha.100% mijn humor!:D

9. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Haha schitterend, die arme jongen deed ook maar wat er in het boekje stond en dan krijgt ie dit :D

Supermarkt op stelten zetten is ook wel mijn ding ja.
    M'n man en ik waren eens boodschappen aan het doen toen we familie tegen kwamen bij de kassa. Even de pas versnellen zodat we achter ze komen, wel zo gezellig. Expres perongeluk knal ik met mijn kar tegen die van hen aan en roep quassi geschokt: ooo sorry!
    Dat meisje achter de kassa keek me aan met een blik van: stom konijn, hoe kan je dat nou doen?
    Mijn oom bedenkt zich geen seconde en laat zich languit op de grond vallen. Benen in de lucht die nog boven de boodschappenband uitsteken...
    Ik heb zowat in m'n broek gepiest van het lachen maar dat kassameisje heeft aan haar gezicht te zien minstens 3 jaar van haar leven moeten inleveren. Compleet in shock, dat gezichtje... goud waard! :D

10. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Vorige week een avocado bij mijn boodschappen en de jongen achter de kassa vroeg "mevrouw, mag ik u misschien vragen wat dit is".......

11. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

37 zou ik je zeker niet geven, je ziet er goed uit!

12. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Ik zat laatst model voor een kennis die voor kapper leert. Komt haar instructrice langs om te checken of ze 't goed had gedaan en die knoopte een praatje aan over plannen voor de kerstdagen enzo. Vraagt ze ineens aan me: "Zijn je ouders dan niet thuis met Kerst?"
    Ik kijk haar heel wazig aan en vraag wat ze bedoelt.
    "Nou, omdat je zegt dat je niks gaat doen; dan ben je zeker alleen in huis...?"
    Dacht ze dat ik nog thuis woonde! Dus ik gezegd dat dat al ff geleden is. Vraagt ze vervolgens of ik dan AL samenwoon met mijn vriendje. Toen ik zei dat ik al ruim 2 jaar getrouwd was en een zoon van ruim een jaar had, wist ze echt even niet hoe ze moest kijken, hahahaha! Uiteindelijk dus maar verteld dat ik dit jaar 30 word, maar dat geloofde ze echt niet.... Ik voelde me gevleid :D

13. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Toen ik 10 jaar geleden in scheiden was maar nog wel in t gezamelijk koophuis zat kwam er een vrouwtje aanbellen omdat zij interesse had in ons huis dat ondertussen dus te koop stond.
    En moet je er even bij bedenken: ik deed de deur open met mn 2 zoontjes (toen 3 en 5) hangend aan mn benen...
    "Is je moeder thuis?" "Euh..... sorry kan ik vanaf hier niet zien!" (mn moeder woont in Eindhoven en ik in die tijd in Hoofddorp nml...)
    Ze keek me echt even aan alsof ik degene was die gek was! ;)
    Heb er altijd jonger utigezien als ik was. Na de bevalling van mn eerste dachten ze dat ik tiener moeder was ("maar jij bent toch pas 16??" Ik was 24!)
    En toen ik vroeger voor mn eerste met mn moeder ergens in n winkel wat durfde vragen kreeg mn moeder altijd steevast antwoord terwijl IK het verdorie vroeg! :(

14. Sila24

Sila24 Niet meer actief

hahahaha leuk om te lezen, ohh en dat heb ik nu ook wel es als ze aan de deur komen, is je vader of moeder thuis ik zo uhhhhhhhhh ik ben de hoofdbewoner hahaha das lache he maar wel mooi kompliment nouu en ik ben niet zo oud 24 maar toch vind ik wel leuk om te horen

En soms zeg ik express nee die zijn er niet hahahahahahahh dan hoef ik die verkoop praatjes ook niet aan te horen

15. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

Grappig topic,haha!
    Ik had het van de week nog. Stap de snackbar binnen om sigaretten uit de automaat te halen. Bij de kassa moet je een muntje vragen, Dus ik geld wisselen, toen keek ze me al zo vreemd aan.Dus ik wachten en vraag dus of ik het muntje ook mag.
    Kijkt ze me nog steeds wazig aan en zegt:'maar hoe oud ben je dan?' Nou eh, 26 jaar mevrouw.:D
    Mensen in de snackbar moesten wel errug lachen.

16. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland

ehm ja? is dat heel gek dan

17. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

:D GEWELDIG!!!!!!!!:D lig hier echt helemaal dubbel

18. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Ik had het bij de Bart Smit: ging voor mijn vriend een spel kopen voor op de Playstation welke ik onder de kerstboom wilde leggen. Ik was toen (rekent ff terug) ongeveer 34 weken zwanger.

Die jongen achter de kassa vroeg dus om mijn ID omdat het spel vanaf 16 jaar was. Stond ik daar naar mijn ID te zoeken met mijn dikke buik ;) Hij nog héél serieus kijken naar mijn ID en zeggen dat ik het spel mocht kopen omdat hij had gezien dat ik 'boven de 16 was. ;)

Weet je wat het trouwens is....wij zien er dan misschien jonger uit dan dat we zijn (ben trouwens 25), maar die meiden van 12/13 proberen er tegenwoordig uit te zien als 20 met al die lagen make-up en laag uitgesneden truitjes. Eigenlijk is het dus niet onze schuld, maar hun schuld :p:D

19. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    Van de week heb ik een prestatie verricht 3x binnen 2 uur naar de fietsenmaker!

keer voor de fiets van me moeder (nieuw achterlicht)
    keer voor fiets van de oudste (afspraak voor licht op zijn fiets)

en een keer voor mijn fiets...

Dynamo zat niet goed.
    Dus ik maak de opmerking tegen hem... wil je mijn fiets ook een beurt geven volgende week als het kan op donderdag....
    Dan weet ik niet of er tijd is... Het is wel druk dus het kan wel... hmm oke:D
    Hij zoekt wat in de computer op.. kan mijn gegevens niet vinden en zoekt verder...
    even gewacht te hebben zegt hij dus je wilt een beurt!!!
    ik kijk hem aan... en mijn reactie was... nee ik niet, maar mijn fiets wel...
    Je vat het wel heel letterlijk op zegt hij... nee jij zegt het zo letterlijk!

ik kreeg een knal rode kop... schaamde me dood... kwam ik er vandaag weer... nou ja ticho riep mama ik wil met mijn fiets naar de fietsenmaker vragen of ik hem vandaag kan brengen.
    ach wel ja... hij wilt het tenminste zelf vragen:)

Zo gezegd zo gedaan. kom ik binnen eerste reactie: Hoevaak kom je vandaag?

boem weer een knal rode kop...

20. Only me

Only me Niet meer actief

Ook heel leuk is in een ijssalon een ijsje met spikkels bestellen.. Maar ik vraag altijd of ze de rode eruit willen halen, want die lust ik niet :D

Deel Deze Pagina