baby dry, baby active fit en new born. Oke wel is nou het beste in maatje 3? Ik heb nog een lekker leven bon en wil alvast maat 3 inslaan. Maar welke kan ik nou het beste nemen voor een 6 weken oude baby die bv krijgt? ik twijfel over new born heeel erg. Ben er niet super blij mee.
Ik vind de new born idd ook niks. Ik gebruik baby dry maat 3, daar ben ik erg tevreden over. Thije is 9 weken en krijgt BV.
Ik zou New Born nemen. Daarna komt pas de baby dry en de active fit is als ze meer gaan bewegen. Kruipen en lopen. Neem altijd een luier, waarbij het gewicht van je kleintje in het midden valt. Voorbeeld: luiers voor baby's van 3 - 7 kilo en je kindje weegt 5 kilo.
Wij hebben hier altijd baby dry, in maatje 3 en 4. Ik vind die het best. Active Fit is niet slecht, maar als je baby doorslaapt (en de pamper dus ongeveer 10-12u aan is) lekt deze door bij ons. New born hebben we in maatje 3 geen ervaring mee.
Ik vond de new born vanaf het begin af aan al niks, die lekten regelmatig door. De baby dry bevallen me echt veel beter. En zijn ook nog eens goedkoper.
Hier ook baby dry , Mijn meisje droeg maat 3 vanaf dat 4 maanden was . Ik heb vorige week maat 4 gekocht ze kunnen dus nog heel lang in maat 3!
ik had nog een doos new born 3 maar ik vind ze niet zo fijn als baby dry3. ik vind die new born ook stinken. dus als doos leeg is gewoon baby dry
ik vind active fit de fijnste! Zeker als ze wat beweeglijk worden! Hier dus ook al een hele tijd active fit.
Ik heb hier altijd de baby dry... zitten het meeste in 1 verpakking, dus in verhouding het goedkoopste en die houden veel langer dan de newborn. Die new born heb ik alleen de eerste weken gebruikt, daarna meestal dus de pampers baby dry, (beetje afhankelijk van wat er in de aanbieding is, . Ik heb ondertussen kruidvat, c1000, plus en etos ook uitgeprobeerd en van huggies hadden we een luiertaart. Ik heb het liefste pampers of huggies. De plusluiers bevielen ook wel geloof ik, maar die eigen-merk luiers vind ik wel allemaal vrij dik en stug... Maar goed, dat vroeg je niet, Hier dus baby dry. Of die ook goed gaat houden als ze gaat lopen, weet ik niet, maar dat zien we dan wel weer,
ik heb activit. bevalt prima , ze kan er een hele nacht mee doen, moet wel zeggen voor dat Esmee naar bed gaat gaat ze eerst nog op de pot om te plassen. voor heen had ik altijd nacht luiers die had ze overdag ook gewoon aan.
Ik vond dat honingraat laagje van de Newborn zo plakken aan de billetjes. Ik ben ook vrij snel overgegaan op de Babydry, ik weet niet meer of dat toen maat 2 of 3 was. Het is dat ze de babydry niet hebben in maat 1 anders had ik die voor de baby ook gekocht.
Hier ook baby dry, maat 3. Binnenkort ga ik over naar maat 4 want ze beginnen nu toch wel wat klein te worden.
Ik zou niet te veel maat 3 in slaan, ze zitten in no time in 4. En daar zitten ze heel erg lang in dus dan zou ik die inslaan als ik jou was. Ik heb zowel de baby dry als de activit, beiden zijn prima.
Of ze lang of kort in een luiermaatje zitten lijkt me toch echt verschillend per kind. Tess heeft tot 4 maanden in maat 1 gezeten, van 4 tot 7 maanden in maat 2 en zit nu in maatje 3 die toch nog flink ruim zitten en ik verwacht dat ze ook wel weer een maand of 3-4 in maatje 3 blijft hangen
handig dit topic. ons kindje moet nog geboren worden maar moet je natuurlijk de newborn maar hoe weet ik nou welke pak ik moet nemen bedoel kwa gewicht want weet niet hoe zwaar het is als het geboren is
Ik heb tijdens de zwangerschap een kadoo doos van de prenatal gekregen en daar zat een pak pampers newborn 1 in, als ik jou was zou ik of op de doos wachten of er 1 aanvragen en dan heb je in ieder geval alvast 1 pak new born 1 in huis
ja heb ook dozen aangevraagd dus zal wel wat inzitten. en had van me moeder een pak van de kruidvat gehad maar ik las over gewichten op de site van pampers ja dat weet ik toch niet van te voren en aangezien het de 1e is. is alles wennen en wanneer kan je overstappen naar baby-dry 2 dan
Dat is heel verschillend per kind. Tess heeft heel erg lang newborn 1 gedragen en is met 4 maand over gegaan op de baby dry maat 2. Maar er zijn ook kindjes die al met 2-3 maand over gaan op maatje 2 Hoe dan ook, als je kindje er eenmaal is weet je snel genoeg wanneer je over kunt gaan op bepaalde luiers hoor.
oke bedankt voor de antwoorden dan koop ik tegen die tijd nog wel een pak newborn 1 er bij en als het er aan toe is stap ik over op de baby dry maatje 2