ik ben er een keer geweest en eerlijk gezegd vond ik er niet veel aan. de ondergrond / vloer was van steen en lag voor zover ik t onthouden heb overal grind/ keien. t voelde mij best onveilig voor de kids dus nu maar weer naar monkey town of een ballorig
Lolland Tilburg is niet geschikt voor hele kleintjes. Er is een soort wand aan de achterzijde gemaakt waar je kan klimmen, maar waarvan je ook van heel hoog kan vallen. Ik ben er in elk geval een keer in paniek doorheen gerend omdat die kleine opeens ontdekt had dat ze zelf naar boven kon. Persoonlijk vind ik dat voor die kleintjes er een afgesloten gedeelte zou moeten zijn, maar dat is er niet. Ik ga er niet weer naar toe in elk geval, dan moeten ze zeker een jaar of 7-8 zijn...
Niet de moeite waard en doodsaai. Mijn kinderen willen er niet eens heen. Zou dan kiezen voor pukkemuk in Dongen. Erg leuk ook voor de kleintjes en voor kruipertjes zelfs gratis entree . Mama betaald 5 euro Inc 2 consumpties en heel de dag gratis water en of ranja. Kinderen betalen 7,50 Inc gratis ranja. Pukkemuk
Wij brengen regelmatig een bezoekje aan de vossenberg in Gilze. Vindt ze erg leuk. Als je er voor 1 uur bent is de entree gratis,.daarna 7 euro.
Dat wordt hem niet dus.. Fijn dat ik hier vooraf om ervaringen kan vragen . Ik zal de andere opties eens bekijken, bedankt!