Ik ga vandaag mijn nieuwe fiets ophalen en die wil ik graag verzekeren maar ik kan nergens vinden of als je de assesoires wilt mee verzekeren die ook op de bon moeten staan want mijn stoeltjes heb ik nog van mijn vorige fiets.. En waar hebben jullie je fiets verzekerd?
Ik heb mijn mamafiets bij de ANWB verzekerd. Daar geef je gewoon een waarde op aan accessoires die je mee wilt verzekeren.
Geen idee hoe dat zit...heb er gelukkig nog nooit gebruik van hoeven te maken. Ik heb hem ook verzekerd bij de anwb.
Vind dat wel belangrijk om te weten anders heb je nog niks aan je verzekering als je hem wel nodig hebt..
Wij hebben een buitenshuis verzekering dus ik verzeker mijn fiets helemaal niet. Zit al in de buitenshuis verzekering.
Als je naar de site van ANWB gaat en je opent de voorwaarden van de fietsverzekering dan staat er precies beschreven waaraan voldaan moet worden. Bij een nieuwe fiets een nota van een fietswinkel, bij 2e hands een tax.rapport van een rijwielhandel. Ook moet je de originele sleutels aanleveren bij diefstal.
Ik heb hem pas afgesloten bij Unigarant. Ook met accesoires. Heb geen bonnen hoeven laten zien. Misschien als je fiets eenmaal gejat is?? Het is wel handig dat je hier per maand kan betalen. Bij de meesten moet je in 1x betalen voor een heel jaar of 3 jaar