Goedemorgen Dames, Ik was benieuwd wie van jullie er een geslachtbepaling gaat doen of heeft gedaan met 16 weken. Is de uitslag altijd goed geweest bij de gene die dat hebben gedaan? Ik heb voor de 18e deze maand een afspraak en dan ben ik 16 weken zwanger. Ben alleen bang dat als ze een geslacht uitspreken dat het later anders blijkt te zijn.
Bij mijn dochter met 15,6 weken en dit was goed Nu aanstaande zaterdag met 16,2 maar het dit keer ook goed is weet ik natuurlijk nog niet haha
Oke dit klinkt positief! is toch een beetje eng als je zo vroeg weet wat het word en je gaat shoppen. Ben dan bang dat ik later het tegenovergestelde krijg en voor niks met al die spulletjes zit. Maar ik begrijp dat dat dus weinig voorkomt tegenwoordig?
Met eerste zoon 15 wk werd daarna nog 3x bevestigd. Tweede zoon 16 wk en is inmiddels al 2x gevestigd..
Ik hoor overwegend goede berichten. Ik heb hem vanmiddag. Is mijn eerste zwangerschap dus ik weet niet of het gaat kloppen! Maar ben wel heel benieuwd!
volgende week zondag heb ik mijn echo....bij ite boerema, nou ik ben heeeelll benieuwd!!! dan ben ik dus ruim 15 weken! ik kan je dan pas laten weten of het engzins duidelijk is geworden
kijk dat is fijn om te weten! dit stelt mij wel gerust. Denk dat de aparatuur met de jaren beter is geworden. Zo ken ik iemand die een zoon heb nu maar wat op elke echo een meisje leek. Gelukkig komt dit nu bijna niet meer voor zo te horen!
Wij hebben met 16 weken een geslachtbepaling gehad. Met 20 weken bevestigd dat we een jongen krijgen.
De gynaecoloog vertelde ons ook zo vroeg het geslacht "onder voorbehoud"... maar ik ben er bijna en bij elk onderzoek werd het opnieuw bevestigd!
Ik kreeg met 20 weken te horen dat ik een prinsesje kreeg en zij kwam ook Nu nog even 13 weken wachten of vragen of ze het eerder in het zh kunnen doen want ik ben medisch en loop er iedere 3 weken toch naar binnen