We hebben gister een nieuwe bank besteld, nu zit ik toch te twijfelen of ik niet met andere armleuningen had moeten nemen?! Ik kan altijd zo twijfelen pfff We hebben de bank besteld zoals op de foto alleen dan zonder chaises lounge, dus een 3 zits bank, verder ziet die er precies hetzelfde uit alleen dan 2 kussens ipv 3, nu is deze bank ook te bestellen met een ronde armleuning. Wij hebben een brocant/landelijk interieur, wat denken jullie dat beter staat met armleuning, de rechte armleuningen of de ronde armleuningen zoals op de 2e foto? Denken jullie dat je het nog aan zou kunnen passen bij de winkel?
Zou even contact opnemen met de zaak. Denk dat rond idd mooier is bij je interieur. Hoewel ik het rechte ook heel mooi vind!
4kant vind ik mooier wij hebben dezelfde soort inrichting en ook zo een soort bank ook met 4kante leuningen na 6jaar nog steeds erg blij mee.
Ik vind persoonlijk vierkante leuningen praktischer, maar daar heb je natuurlijk niets aan Gewoon even bellen naar de zaak. Wij hebben na een bestelling van meubilair ook wel eens het e.e.a. aangepast. Was geen probleem (zolang ze nog niet in productie zijn genomen).
Hier van de week ook een andere bank besteld en 3 dagen later nog een wijziging doorgegeven. De eigenaar van de winkel gaf aan dat de fabriek toch dicht is tot 6 januari dus dat het geen probleem is. Zou dus zeker even bellen.
Nou ja, als je dat echt wilt kun je er natuurlijk even over bellen, toch? Als het nog kan, dan doen ze het vast wel en zo niet, tja, dan zul je een andere oplossing moeten zoeken (of ermee moeten leren leven). Ik vind persoonlijk vierkant ook mooier, maar smaak is persoonlijk
De vierkante zijn wat strakker. Ik vind dat bij een brocante en landelijke stijl de ronde er veel beter bijpassen. Die vierkante zijn meer voor modern en strak.
Bij een landelijke inrichting zou ik zelf kiezen voor ronde leuningen. Je schrijft dat je een driezits hebt gekocht, zonder het beengedeelte en met 2 kussens ipv 3. Ik zou dat toch nog even controleren. 2 kussens is nl een tweezits, een driezits heeft echt 3 afzonderlijke zitplaatsen.
Oh dat vind ik heel vreemd, op een naad zitten zit nl helemaal niet lekker en wanneer de bank wat ouder wordt zakken de kussens wat in en kom je vaak als je op de naad zit, op het frame te zitten.