Dit is toch niet echt lomp maar meer onhandig. En ja, ook ik herken me hierin. De hete ovenplaat op de oven leggen, denk öjee, hij steekt wat uit, straks brand iemand zich" en dan met mijn blote handen iets naar achteren schuiven, dom, dommer, domst! Eten op de bank: soep (hele dag lekker staan pruttelen) op schoot en dan bedenken om je even te gaan verzitten. 2e graads brandwonden! Mooie bloemen krijgen en die met een scherp mes schuin afsnijden, door naar de HAP. Slaapkamer op zolder hebben en voor de honderdste keer je kop stoten tegen de balken, soms zo hard dat je duizelig wordt. Vleesmes slijpen en dan in je duim hakken (succes verzekerd, voel je niks van tot het wel héél erg gaat bloeden en dan zo'n vlaag van intense missleijkheid, die heerlijk omhoog borrelt. UItwijken voor een dier dat de weg op schiet en bijna je auto in de grappel parkeren. Je haar zwart verven en dan geen idee hebben hoe je die zwarte rand bij je haargrens weg moet halen, sigarettenas, vaseline, alles geprobeerd, dan maar met een schuursponsje en jif Yes, gelukt het zwarte is weg. De volgende ochtend een bruine rand: juist schaaf plek van al dat schuren! Wil je nog meer weten? Dit is zomaar een greep uit mijn leven, als ik doorga typ ik zo 3 blz vol.
OF je bent net als ik Brabo (loop wel vaker tegen dit soort dingen op....woon nml voort nabij Amsterdam maar kom uit Eindhoven En over strijkbouten kan ik dan weer mee kletsen. Ik strijk altijd steevast mn duim mee als ik wat strijk. Kan bij t eerste te strijken item zijn of bij de laatste maar die duim MOET ook gestreken
Ok ik neem het terug JIJ bent volgens mij de echte zus van mn man! Je noemt zo al 3 dingen op die ik helemaal herken van diegene naast me hier God zij dank niet dat met die zwarte rand in de haargrens....hij verft nml wel eens mijn haar
Ha, lotgenoten! Ik ben niet heel erg klunzig met de meeste dingen, maar ben er een ster in om voedsel en drankjes over mezelf heen te kiepen. Ook heb ik, net als tulip, een stukje van mijn duim afgehakt met de kaasschaaf. Ik denk niet dat dat litteken ooit nog weg zal gaan...
Ik heb ook iets terugkerends. ik knip nog steeds mensen ondanks dat ik al jaren niet meer inde salon werk. iedereen die ik knip daarbij laat ik mijn kam vallen standaard de ene keer gelijk en de andere keer aan het eind maar altijd. verder als het glad is ben ik de 1e die dat merkt languit liggend op straat meestal. en ow ja snapte de zin ook in 1 keer maar ben van origine een brabo (schijnbaar praat ik ook een beetje achterstevoren ofzo )