Lompe actie van mij!

Discussie in 'De lounge' gestart door Teardrop, 18 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Ehhh teardrop, heb er geen verstand van maar is jouw kleine teen nu niet erg naar buiten gedraaid? Ziet er zo gek uit op de foto.

Het had echt iets kunnen zijn wat ik zelf had gedaan, stoot mijn tenen ook regelmatig, maar zo erg nog niet echt meegemaakt. Veel beterschap! :)

2. Aszz

Aszz Niet meer actief

Holy crap, staat hij altijd zo naar buiten gedraaid?
    Lijkt wel een exorcist teen. Ieeeeh.

3. Zonn

Zonn Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.170
    253
    83
    NULL
    NULL
    Oei pijnlijke acties! Beterschap met je arme teentjes!

Hier ook pas n hele lompe actie:

Vier, loodzware, gietijzeren gasfornuisrekken allrmaal in de gootsteen gelegd......tja en toen zakte de gootsteen door:$:$:$
    Bleek alleen verlijmd te zijn met het granieten aanrechtblad...oepsie!
    Hebben er nu wel n stevigere constructie van gemaakt;)

4. Kellebel1987

Kellebel1987 Fanatiek lid

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    Sterker nog, ik stoot constant dezelfde teen tegen bed aan! Paar wekem terug had ik hem zo hard gestoten dat hij waarschijnlijk gebroken of gekneusd was! Heb hem toen vast getaped en zelfs toen nog een keer gestoten!

5. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Hahaha....echt de tranen rollen mij over de wangen van sommige verhalen!

Helaas....ik ben ook zo'm lomperd!
    Ik neem altijd het bochten te kort als ik langs ons bed loopt.....heb bijna een instant blauwplek op mijn bovenbeen.
    En hoe vaak ik mijn knie wel niet stoot tegen mijn bureaublad..ik word er zo moe van :)

6. TmvD

TmvD Bekend lid

10 jan 2013
    795
    1
    18
    NULL
    NULL

Haha ik neem ook altijd de bocht te kort. En niet als het donker is maar juist overdag:(

7. Thymra x Xi

Thymra x Xi Niet meer actief

lmao een exorcist teen, haha hoe kom je er op :D

Ja ik vond 'm ook naar buiten gedraaid, weet niet of dat ook zo hoort?

8. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Oeii zo jeetje! Heel veel sterkte ermee. Haha en ook herkenbaar hoor :D

9. mamavansam

mamavansam Actief lid

27 mei 2013
    143
    0
    16
    Ik stoot mijn voeten ook altijd aan die ellendige pootjes van de bank. Doet gruwelijk pijn!!! Heb je geen Uggs? Is wel het andere uiterste dan slippers maar met die regen wel een stuk aangenamer en zit niet al te strak om je voetjes.

10. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    Ik.
    Alleen was het bij mij heel lang geleden.
    de ene week tijdens gymles mijn middelvinger gekneusd, de week erna ook tijdens gymles de andere middelvinger. :)

11. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Zo heeft mijn ringteen er uitgezien tijdens het oefenen voor schoolvoetbal, ( voet tegen voet) met gym, savonds de wedstrijden, hele teen was dus zo blauw!! Achteraf was deze echt gebroken want teen staat helemaal scheef, dik en misvormt, kan deze ook niet meer buigen) heb er geen last van maar toch even tapen ??

12. giebel

giebel Fanatiek lid

26 aug 2011
    2.566
    601
    113
    Ik heb op dezelfde manier 3 X mijn teen gebroken..ja echt DRIE x...telkens de teen naast de kleine...2 X ben ik bij het ziekenhuis geweest voor een foto. Maar behalve spalken en advies v stevige schoenen en rust kunnen ze niks doen. Ik heb het de derde x dus zelf gespalkt...
    Ik zal je er dus niet om veroordelen...haha. overigens een tijdje nadat zoiets gebeurt loop ik met een grote boog om de bank maar naar een tijdje ben ik dat dan weer vergeten op de één of andere manier

13. Teardrop

Teardrop Bekend lid

21 mei 2013
    569
    0
    0
    Zuid-Holland
    #33 Teardrop, 19 sep 2013
    Laatst bewerkt: 19 sep 2013
    Gemma, dat was geluk hebben zeg!!

Mamavanjuul, oh ja het bed....ik slaap aan de deurkant, maar mijn vriend loopt echt continu tegen het bed aan. Zou ook onder de blauwe plekken zitten als ik aan de andere kant van het bed sliep hahaha.

Zonn, ohhh!! :$:$:$

Novaa en Aszz, hahaha excorcist teen!! :D :D Hij is altijd wel iets gedraaid geweest, maar nu door de zwelling wat meer :p Edit: Hij ziet er inderdaad wel heel raar uit op de foto ;) :) Hij staat nu rechter hihi ;)

Mamavansam, vind Uggs persoonlijk vreselijk. Dus die heb ik niet. Maar, mocht ik hartje winter weer zo'n actie hebben, moet ik misschien toch maar een paar gaan halen ;) Nu moet ik zeggen dat het nog te doen is met de slippers gelukkig.

Fidel, tapje heb ik geprobeerd, maar ik ga door de grond hihi. Gelukkig heb je geen last van je teen meer. Vorige keer heb ik vrijwel niets ermee gedaan en kan alles weer met mn kleine teentje, dus hopelijk dit keer weer ;)

Giebel, ik begrijp precies wat je bedoeld. In het begin let je op, maar na een tijdje vergeet je dat inderdaad gewoon.

Deel Deze Pagina