Hallo Ons zoontje is 2 1/2 en gaat deze week voor het eerst in het grote bed maar nu twijfel Ik of ik well of geen kussen in zijn bed moet leggen. Hebben jullie wel of geen kussen bij De kids in bed en waarom we'll of waarom niet? Alvast bedankt
Toen mijn dochter haar knuffel als kussen ging gebruiken, zag ik dat als teken dat ze er aan toe was. Ik kocht een peuterkussen bij Leenbakker ofzo denk ik. Dat is een half jaartje geleden ongeveer. Het mag vanaf een jaar of 2, dus het zou kunnen.
in principe hoeven ze tot 5 jaar geen kussen te hebben, maar als ze idd net als Lexie haar dochter een knuffel als kussen gaat gebruiken dan is het tijd. Mijn zoontje ging ook bij ong. 2,5 jaar een knuffel als kussen gebruiken. sindsdien heeft hij een kussen
onze dochter gebruikte al snel haar sierkussentje als kussen. Dus we hebben vrij snel een peuterkussen gehaald bij de hema.
Bij ons ging het precies hetzelfde, Marin ging ook haar knuffel als kussen gebruiken en toen hebben we een kinder kussen gehaald bij de leen bakker! Groetjes Senna
Hier ook de knuf als kussen gebruiken, alleen hij ging slapen met kussen én knuf dus dat lag heel ongemakkelijk. Daarom het kussen maar weer weggelegd.
Mijn dochter heeft er ook een maar gebruikt hem niet meer. Ze ging er altijd onder liggen of gooide hem op de grond dus ik hem hem weer weggehaald.
Mijn zoon heeft sinds een maand een kussen (2,2 jaar). Hij gebruikte ook zijn knuffel als kussen en als hij bij ons lag, wou hij ook altijd op het kussen. Hij slaapt al 4 maand in zijn peuterbed en zonder kussen sliep hij ook wel goed...
Mijn zoontje heeft net zijn peuterbed maar geen kussen. Als ik merk dat hij echt op zijn knuffels gaat liggen dan ga ik wel kijken voor een kussen.
M heeft geen kussen (wordt in dec 3). Pas als ze er om vraagt dan krijgt ze er een . Dus ik zou beginnen zonder kussen!
wij hebben ook een peuterkussen van prenatal, Hij is erg plat. Het is meer dat hij op iets zachts ligt!~En hij vindt het ook lekker!
mijn zoon gooit zelfs zijn knuffels uit bed en is een doorgewinterde buikslaper. ik denk dat als hij naar een peuterbed gaat, ik in eerste instantie geen kussen geef. tot hij er zelf om gaat vragen. en dan krijgt hij zo'n dun peuterkussen waaronder je kunt ademen.
Ik moet overigens wel zeggen dat ze het kussen niet elke avond gebruikt hoor, voor hetzelfde geld ligt ze alsnog met dr hoofd op dr knuffel
Mijn zoon begon te vragen om een kussen. ik heb toen 1 gekocht bij de Hema (peuterkussen) en ben het gaan proberen... En idd hij slaapt sindsdien altijd met een kussen, als hij bij mijn ouders slaapt en ik vergeet het kussen dan kan ik eerst het kussen weer ophalen haha. Maar mijn zoon begon er om te vragen en idd hij lag ook met zijn hoofd op knuffels voordat hij een kussen had.
Mijn meiden hebben vanaf anderhalf een peuterkussen gehad en vanaf 2 jaar een gewoon kussen. Maar ze schuiven zelf het hele bed door dus soms liggen ze met hun hoofd ook bij het voeteneind