Mijn man omdat hij n opdracht aan nam om n website te bouwen voor n familielid en hij zou van die mensen n nieuwe computer krijgen hiervoor. En ik krijg de 'restjes' zeg maar, hij heeft nu net weer n nieuw beeldscherm gekocht en nu heb ik de zijne. Ikzelf zou n computer nemen puur om t gamen.
internetten en me fotos op te zetten en alsyai haar site dus bij te houden daarvoor en om brieven te typen en gamen enz haha
Ik kreeg men eerste computer voor men verjaardag! Mijn moeder vond dat ik wel een keer wat groots verdiend had haha. Ik was zooo blij! Ik was toen 13/14 ofzo. Die computer heb ik tot dit jaar gehad en toen hebben we een nieuwe gekocht omdat die ander te sloom werd. Wij hebben hem nu voor internetbankieren forummen en beetje surfen op het net. Verder staat die een beetje nutteloos te zijn haha.
Bedoel je mijn allereerste eigen pc? Pfff, dat is heel lang geleden, ik studeerde en moest daar voor ook thuis met een pc werken. Mijn eerste computer was een spelcomputer, heb ik nogsteeds en is nu dnek ik 25 jaar oud
Omdat ik eindelijk mijn school ging afmaken en daarvoor een pc nodig had! Wordt dit jaar 23 en heb nu bijna 2 jaar een pc. Lekker ouderwets he?
2,5 jaar geleden mijn eerste pc. een oude van een vriendin van me. omdat ik om mezelf ging wonen in een andere plaats waar ik niemand kende leek het me fijn om internet te hebben.
de eerst pc was van een toenmalig vriendje en toen ik daar achter had gezeten en hezien had hoe leuk dat kon zijn (vooral internet) heb ik er zelf ook maar 1 aangeschaft voor bij mezelf thuis
Ik heb een computer genomen om al mijn Games op neer te zetten en de laptop gebruik ik gewoon puur voor het internetten...
Ik kocht mijn eerste pc 6 jaar terug, ik had mijn man leren kennen in Turkije en om contact met elkaar te kunnen houden was internet wel zo makkelijk Ik zou nu bijna niet meer zonder kunnen
Jeetje onze eerste computer..... Hadden me ouders voor me broer en mij gekocht, om spelletjes op te doen. Toen was er nog geen internet volgens mij. Op den duur kwam er internet, en moesten we inbellen met de telefoonlijn, hardstikke duur, en telefonisch niet bereikbaar haha. Later toen me broer het huis uit ging, hebben me ouders een laptop gekocht, die ik mezelf had toebedeeld. Me ouders snapten toch niks van computers. En nu hebben mijn vriend en ik allebei een laptop, was al zo toen we gingen samenwonen. Ook wel handig, aangezien mijn vriend militair is, en zijn laptop mee neemt naar de kazerne, om te kunnen internetten s'avonds.
Nooit anders geweten dan dat we er hadden (voor het bedrijf van mijn vader) Ik speelde al spelletjes daar toen ik een jaar of 4 was.
Net zoals loeki is dat voor mij ook al lang geleden. Vanaf 1993 hadden we een pc thuis. Voor school enz. Je kunt dus in mijn geval zeggen dat een pc ( of meer) in huis hebben net zo essentieel is als 1 of meerdere tv's in huis. Of een koelkast, of een magnetron
Heb ff gezocht, mijn eerste (spel)computer kregen we in 1983/84 n mijn 7e pc kwam deze week bijna aan z'n eind toen Annika er een glas melk over gooide.