Londen; doen of niet?

Discussie in 'De lounge' gestart door ThunderAngel, 29 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hoi hoi

ik bedoelde het echt niet gemeen hoor ik gaf alleen haar situatie aan en concludeer dan dat het niet uitmaakt en dat ze voor haarzelf moet kiezen wat ze tot nu toe toch ook altijd gedaan heeft

niets gemeens gewoon de waarheid

groetjes nathalie ;)

2. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Helemaal mee eens! (en denk velen met mij!) :evil:

3. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.025
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Ik snap dat je naar Londen wilt, maar is dit verstandig betreffende Dean?

Ik heb al veel topic's van je gelezen...heb je wel eens van Borderline gehoord?

4. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

gaat dat niet een beetje ver? borderline of welke stoornis dan ook is iets te complex om dat zomaar te suggereren..

en wat londen betreft, ben er nooit geweest maar ik ken het gevoel wel. ik mis australie ook nog steeds en zou het liefst terugwillen, ook voor langere tijd of permanent.

proberen kan altijd! Jij en Dean zijn beiden jong dus je hebt weinig te verliezen lijkt me zo!

5. als ik al deze argumenten lees, bedenk ik me eigenlijk wel dat als je eenmaal een kindje hebt, een stabiele basis best belangrijk is. natuurlijk is er niks mis mee om te emigreren, of iets heel anders te doen, maar aan de andere kant heb je hier in nederland zoveel dingen niet opgelost, dat ik denk dat je die eerst moet aanpakken voordat je deze stap neemt.
    en dagdromen over zulke dingen is helemaal niet verkeerd, maar als je als argument neemt dat je hier sores hebt, en daar geen trek meer in hebt (en natuurlijk is Londen ook gewoon helemaal te gek hoor) lijkt het meer op vluchtgedrag.

6. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    :confused:

sorry dit gaat te ver
    ook thunder is een mens hoor! dit zeg je niet!

7. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    @Offtopic... (ik weet dat er waarschuwing is gegeven.. ik ga hierna ook niet meer op in! )

Dames.. waarom reageren jullie zo op haar.. ik heb de vorige topic ook gelezen.. maar als je kijk naar de nederlandse overheid is ook niet geweldig om hier te leven hoor.. we zijn met de werkende moeder.. nodig anders kunnen we niet rondkomen... Dat sommige mensen met een lage inkomen of 1 inkomen kunnen reden.. daar ben ik heel trots op.. ik wou zelf dat ik het kon.. maar helaas.. ik kan dat niet in verband met de koopwoning..... maar Engeland is duurder dan nederland dus ik zou ook niet gaan ook vanwge dat je famlie hier in Nederland woont.. en ik ben zelf een keer al mijn woonplaats verhuisd en ik kreeg vreselijk heimwee naar mijn familie... met gevolg dat we zijn gaan wonen in mijn oude woonplaats waar mijn broer en zus wonen met hun kinderen .. dus ik zie ze nu wel opgroeien en zij zullen onze kleine ook zien opgroeien..

@Ontopic!
    Maar Thunder.. je moet je eigen intuitie volgen.. maar ik zou het niet doen..

8. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Er is niet voor niets een slotje gezet op het vorige topic. Ik doe deze dan ook dicht, omdat de meeste reacties toch weer verwijzingen zijn naar het vorige topic.

Deel Deze Pagina