Sinds kort ben ik vrijwilliger voor een stichting die kindertehuizen in Bulgarije steunt. Nu wil ik een paar acties organiseren om geld in te zamelen. Ik weet uit ervaring dat mensen bereid zijn meer geld te geven als het een leuke actie is, dus niet domweg geld ophalen. Maaaaar... ik ben ideeenloos Hebben jullie misschien leuke actie-ideeen?
Misschien kun je een hardloop wedstrijd organiseren voor kinderen van de basisscholen uit de buurt? of een spelletjesmiddag? En dat ze dan langs de deuren gaan om sponsors te regelen.
Ik weet zo geen leuke actie maar ik wil even zeggen dat je goed werkt doet voor de kinderen in Bulgarije. Goed van je.
@vlinder84, heb ik idd ook aan gedacht en daar wil ik wel iets mee, ik heb alleen nog geen idee hoe ik het ga organiseren, maar goed, voorlopig is het nog vakantie @sim80, dank je, ik ben blij dat ik iets kan doen!
ik heb in een jeugdsoos gewerkt... daar hadden ze briefjes langs de deuren gebracht voor heeft u nog oude spullen we komen ze ophalen laat daar/daar briefje achter en we komen bij u thuis langs.... zo dus een rommelmarkt gehouden en ruim 500 euro opgehaald... of ja kleine karweitjes dan autos wassen voor bijv 3 euro per auto.. met een groepje mensen... of........ denk nog even verder..
of een mini dans marathon... jullie dansen en andere mensen sponsoren... of draait me fantasie nu op hol...
hihi nee hoor echt werkelijke alle ideeen zijn welkom! En alle ideeen die ik heb gehoord zijn bruikbaar, dank je. Ik ga hier even mee verder, heb inmiddels zelf ook wat dingen bedacht! bedankt!