Londen, door laten gaan of uitstellen?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Dorien87, 17 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. simba32

simba32 Bekend lid

22 apr 2012
    571
    0
    0
    NULL
    Friesland
    wij gaan ook in december...
    Ik heb er zin in altijd al gedroomd om in december naar Londen te gaan wij gaan dan toevallig het sinterklaasweekend en niet met de kerst. Wij gaan zonder ons zoontje en gaan er vanuit dat iedereen super alert is en overal kan wat gebeuren en dan niet alleen een dreiging van terreur,maar ook een ongeluk natuurramp etc..

2. Rundeeprunwild

Rundeeprunwild Fanatiek lid

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    Lekker gaan.
    Ik ben gisteravond naar een metal rock concert geweest in de Heineken Music Hall.. Vaak heb ik voor de tijd aan de aanslag in Parijs gedacht, maar ik had het voor geen goud willen missen en eenmaal in de zaal heb ik me geen moment onveilig gevoeld! De verhoogde dreiging zal nog wel even blijven, maar om dan in die tussentijd niets leuks meer te gaan doen heb ik geen zin in:)

3. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Gaan. Ik ga het weekend ook naar België. Niet naar Brussel (dat zou ik nu wel even mijden ;) maar de rest van België heeft hetzelfde dreigingsniveau als hier in Nederland. En hier kom ik toch ook dagelijks in grote steden. Dus ja, ik wil me niet bang laten maken door een stel gekken. Anders kan ik niets meer.

Maar je hebt gelijk ergens zit er wel een uhmm (zeker omdat ik zonder mijn gezin ga) maar toch. Ik zou mij eerder ook niet laten tegenhouden. Maar zo onbezorgd als eerder is het nergens meer voorlopig denk ik...

4. nic2910

nic2910 Actief lid

8 feb 2015
    486
    24
    18
    Ik herken je probleem, wij gaan ook in december naar Londen. Ik merk ook dat ik er meer over nadenk dan eerst. Hier mijd ik niet zo snel dingen maar Londen, tja.. Toch een grote stad en nog met vliegtuig erheen en dan ook daar met de metro reizen.. Wij gaan voorlopig gewoon maar kijken het de week van tevoren nog even goed of we echt gaan :)

5. Dorien87

Dorien87 Bekend lid

31 okt 2012
    707
    93
    28
    Vrouw
    Leerkracht
    Retie
    We gaan er voorlopig maar vanuit dat we gaan en plannen ons tripje verder. De week van tevoren bekijken we het nogmaals en annuleren we eventueel alsnog... We zien wel.

Ik kom uit België en we maken momenteel niet zo'n al te beste beurt in de internationale pers. Wel heel erg jammer, want het is hier fijn om wonen... en heus niet alles loopt zo slecht als ze beweren.
    Ik vind Brussel zelfs een fijne stad en heb er me nog nooit onveilig gevoeld. Maar ik juich het alleen maar toe dat men de veiligheidsmaatregelen aanscherpt natuurlijk

6. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Grappig!

Wij zijn 4 dagen na de aanslag ook naar een metal concert geweest in de Heineken Music Hall, bij Papa Roach en Five Finger Death Punch.
    Was echt ontzettend tof en iedereen heeft daar vast wel aan die aanslagen gedacht en er is ook stilte gehouden door beide bands.
    Was echt indrukwekkend, werkelijk de hele zaal was muisstil!
    Ze zeiden dat ze hier nu stonden, tegen het terrorisme.

Helaas liet de hackersgroep Anonymous weten dat
    Five Finger Death Punch een potentiële target was bij een show in Milaan dus hebben ze die gecanceld.

Maar ik heb geen minuut getwijfeld of ik wel naar het concert zou gaan. Ik ga niet binnen zitten tot het voorbij is, want dit gaat nooit voorbij, er zullen altijd zulke groepen zijn.

7. Rundeeprunwild

Rundeeprunwild Fanatiek lid

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    Mijn vriend had de woensdag na de aanslag 2 kaartjes gewonnen voor Nightwish die vrijdag, dus we konden eigenlijk niet weigeren haha:D
    Wel mooi dat ze bij jullie een minuut stilte hielden! Had ik bij ons ook wel gewaardeerd mja, ergens moet je een grens trekken natuurlijk.

Ik heb me echter wel een paar keer voorgesteld hoe het zou zijn als die honderden mensen ineens naar de nooduitgang wilden omdat er geschoten zou worden. Wij zaten op het VIP balkon dus extra goed gezien hoe gigantisch veel mensen er waren..

Deel Deze Pagina