Stedentrip Barcelona

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door muppettje, 17 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muppettje

muppettje Fanatiek lid

7 feb 2010
    1.510
    175
    63
    Ik wil volgend jaar met m'n man en 2 kinderen van 7 jaar naar Barcelona. Wij hebben ongeveer 3 dagen in de planning.

Wie heeft tips wat we abosluut moeten zien buiten Gaudi en de Sagrada Familia?
    Wat van hotel of vakantiehuis raden jullie aan?

Wij gaan met eigen auto aangezien we eerst voor 2 weken naar een vakantiehuis gaan in de regio Andalusië.

2. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.497
    4.334
    113
    Vrouw
    De fietstocht door Barcelona is erg leuk! Maar dan moeten de 7-jarigen wel goed kunnen fietsen. Barcelona heeft niet overal fietspaden en het verkeer is druk.
    De Ramblas met alle kunsteraren is uiteraard leuk, het strand, Columbus beklimmen.

3. Lindawen79

Lindawen79 Bekend lid

9 apr 2019
    896
    628
    93
    Vrouw
    Wij hebben 2 dagen Barcelona gedaan en genoten!! Vond het zelfs mooier dan Parijs..
    wij kochten een kaartje waarmee je met de metro kunt reizen naar de toeristisch maar ook minder toeristische plekken.
    Mocht je met de auto gaan kun je bij de universiteit schijnbaar gratis parkeren.
    Genoten naast alles wat hierboven al genoemd werd ook van park Guell, de Mercat de boucquerua (mega grote markt), park de Montjuïc en de magische fontein moet magica. Placa Reial, plein midden in de stad kun je heerlijk vertoeven,
    De haven port Vell is ook prima om te lunchen en even te shoppen, al zijn de kleine zijstraatjes aan de Rablas ook erg leuk.

4. muppettje

muppettje Fanatiek lid

7 feb 2010
    1.510
    175
    63
    Dat klinkt goed. Zaten jullie in Barcelona in een hotel?

Klint ook goed. Zaten jullie er in een hotel?

5. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.497
    4.334
    113
    Vrouw
    Nee, in een hostel. Ik ga elk jaar met mijn klas op stedentrip naar Barcelona, dus kom er wel elk jaar.

6. Lindawen79

Lindawen79 Bekend lid

9 apr 2019
    896
    628
    93
    Vrouw
    Nee wij zaten op 15 min van Barcelona op een camping met de camper

Deel Deze Pagina