Wunderland Kalkar

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door knofje2008, 27 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knofje2008

knofje2008 Niet meer actief

graag hoor ik ervaringen met een dagje uit naar wunderland kalkar van jullie. Vandaag zijn we naar duinenzathe geweest en dat vonden de kinderen geweldig. Ze zijn 10, 5 en 2.
    Het al-inn concept met snacks en ijsjes is een groot succes vind ik.

2. Lisanne1811

Lisanne1811 Fanatiek lid

2 dec 2016
    3.701
    4.591
    113
    Ja leuk! Die gratis friet en ijsjes kan ik me nog heel goed herinneren van toen ik een kind was :p het is niet zo groot dus wel echt voor kinderen, geen grote achtbanen ofzo, maar het is echt leuk voor een dagje.

knofje2008 vindt dit leuk.
  3. Riverdale87

Riverdale87 Fanatiek lid

15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    Voor je 10 jarige is het misschien net te kinderachtig maar er is wel een waterbaan en achtbaan. Kartbaan is er ook, die moet je alleen nog betalen dan.
    Verder vind ik het fantastisch! Juist voor kindjes, en de friet voor mezelf :roflmao:

4. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Mijn zoon van (bijna) 10 zat afgelopen vrijdag in kalkar gewoon in de draaimolen met zijn zusjes en broertje haha, achtbaan en wildwaterbaan en de zweefmolen vond hij erg leuk, ook de dumbo olifanten die omhoog gingen vond hij leuk, en vooraan bij de ingang staat iets voor de grotere kinderen, erg leuk park, simpel, maar wel leuk. En indd dat patat pakken wanneer ze willen vinden ze geweldig haha

5. knofje2008

knofje2008 Niet meer actief

Bedankt voor jullie reacties! Onze oudste is klein van stuk en gelukkig nog erg speels.
    Ze gaat met haar broertjes heerlijk in de kinderatracties!
    Krijg je alleen frietjes, geen kroket, frikandel enzo?

6. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

Alleen friet inderdaad, frikandel kun je wel kopen, dit kost 2 euro, kroket kun je ook kopen jk dacht zelfde prijs als frikandel.

7. MamavanDaan

MamavanDaan Bekend lid

27 sep 2009
    811
    141
    43
    Achterhoek
    Friet, softijs, frisdrank, koffie en thee is gratis.
    Mijn zoon van bijna 9 is er geweest met schoolreis, groep 3 t/m 7 is mee geweest. Iedereen heeft zich goed vermaakt. Voor de kleinere kinderen is er ook genoeg te doen.
    Wij wonen redelijk dicht in de buurt van Kalkar en vinden het leuk om er heen te gaan!

Deel Deze Pagina