Hoe druk is het bij zwembad de scheg?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door 2littlemonkeys, 23 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2littlemonkeys

2littlemonkeys Fanatiek lid

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Wij zijn hier van plan deze of volgende week heen te gaan (vrijdag). Maar aangezien wij niet om de hoek wonen, vraag ik mij af hoe druk het is in de vakantie.

Deventer valt volgens mij nog onder regio noord en heeft dus nog vakantie....
    Is er iemand hier die er de afgelopen week/weken is geweest en iets over de drukte kan zeggen?

2. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

15 okt 2015
    3.445
    1.129
    113
    Wij zijn er vorig zomer geweest in het weekend en vond het toen best vol en druk. Speelgedeelte was wel weer rustig.

Deventer heeft idd nog 1,5 week school vakantie.

3. 2littlemonkeys

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Wij hopen er rond 12 uur te zijn op een vrijdag... dus fingers crossed dat het meevalt

4. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Ik zie in jouw onderschrift staan dat je 2 kleine jongetjes hebt. Ik neem aan dat ze nog niet op school zitten? Als je niet gebonden bent aan de zomervakantie, zou ik een week later gaan, als alle scholen weer begonnen zijn. Dat scheelt enorm in de drukte. Als je toch in de zomervakantie gaat, dan zou ik juist niet om 12 uur gaan maar ofwel heel vroeg (rond openingstijd) ofwel zo laat mogelijk (dat je pas rond sluitingstijd weg gaat). Veel plezier in elk geval!

2littlemonkeys vindt dit leuk.
  5. 2littlemonkeys

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    @Serafijntje helaas gaan beide naar school, dus zal wel echt deze of volgende week moeten.
    We gokken er maar gewoon op en hopen op het beste. Veel vroeger gaat ons ook niet lukken om daar te zijn, aangezien we 1,5 uur moeten rijden

6. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Wow, dan heb je er nogal wat voor over als je anderhalf uur reistijd hebt. :) Het is inderdaad een mooi zwemparadijs. Dan zou ik kiezen voor volgende week. Dan heeft nog maar 1 regio vakantie, dus dat scheelt in theorie 1/3 van de drukte tov deze week. Veel plezier!

(Grappig dat je jouw schoolgaande kinderen "kleine jongetjes" noemt. Daardoor kreeg ik de indruk dat het om een baby en dreumes ging. ;) )

2littlemonkeys vindt dit leuk.
  7. 2littlemonkeys

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    @Serafijntje hier hebben we niet echt leuke zwembaden met coole glijbanen en een waterspeeltuin etc. We rijden ook regelmatig naar Duitsland, waar ook een leuk zwembad zit. Met een diesel doe je dat wat sneller denk ik haha. Haha wat grappig dat mijn ene zinnetje zo “misleidend” kan zijn :D Het blijven mijn 2 kleine jongetjes, maar heb wel een nieuw onderschrift nodig.....

8. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Druk. De hele vakantie staat de parkeerplaats al loeivol. Zou er écht niet 1.5 uur voor in de auto gaan zitten, vind het een vreselijk zwembad.

2littlemonkeys en Jessi79 vinden dit leuk.
  9. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.815
    2.674
    113
    Ik woon er op 5 minuten fietsen vandaan maar kom er nooit met de kinderen. Ik vind het een vreselijk zwembad. Wij gaan altijd naar Twello, net zoals de vriendjes hier in de wijk. Ik zou er echt geen 1,5 uur voor in de auto gaan zitten.

2littlemonkeys en liefebees vinden dit leuk.
  10. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Wij gaan er ook nooit heen, woon er zo ongeveer tegenover.
    Ook hier heel blij met het zwembad in Twello!

2littlemonkeys en Jessi79 vinden dit leuk.
  11. 2littlemonkeys

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Uiteindelijk hebben we het er niet op gegokt en zijn naar Duitsland gereden :D
    Daar zit een mega leuk zwembad op ongeveer 3 kwartier rijden van ons huis. Ook heerlijk schnitzels gegeten in Duitsland, dus was een prima dagje :thumup:

Bedankt voor de reacties!

Jessi79 vindt dit leuk.
  12. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Welk bad is dat?

13. 2littlemonkeys