Lonely

Discussion in 'Alleen en zwanger' started by Lonely07, Apr 11, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lonely07

Lonely07 Nieuw lid

Apr 11, 2009
    1
    0
    0
    Hoi, ik ben nu ruim 10 weken zwanger en voel me erg alleen. Heb sinds een jaar een relatie die met vallen en opstaan gepaard gaat. Sommige momenten intens geluk en andere momenten intens ongelukkig. Ik heb al kinderen uit een vorige langdurige relatie en ben nu dus zwanger van mijn nieuwe relatie. Ik merk dat ik sinds ik weet dat ik zwanger ben erg onzeker wordt en bang ben of deze zwangerschap wel een goede keuze is (lees: of onze relatie daar wel stevig genoeg voor is). Is er iemand die dit herkent en hoe gaan jullie daarmee om ? Groetjes Lonely

2. Salsabine

Salsabine Actief lid

Nov 16, 2006
    474
    1
    0
    Teamleader Customer Services
    Veenendaal
    Beste Lonely, ik herken deels je gevoel wel ik heb namelijk 2wkn geleden
    een punt achter mijn 5jarige relatie gezet met de vader van mijn zoontje.
    Ik ging bij mezelf te raden of ik nu daadwerkelijk gelukkig was en of ik op die manier verder wilde want een kind merkt spanningen in je relatie en wordt de dupe.

4 dgn nadat de kogel door de kerk was had ik een positieve test in mijn handen.
    Waar ik niet over twijfelde is het feit dat ik dit in mijn eentje ga doen want deze zwangerschap veranderd niets aan het feit dat de relatie niet wilde lukken.
    Wat met 1 kind niet lukt gaat met 2 ook niet lukken.

Wat ik eigenlijk probeer te zeggen is stel je prioriteiten en bepaal hoe je jouw leven en die van je kinderen eruit wilt laten zien.
    Kinderen zijn afhankelijk van de keuzes die JIJ maakt, is relatietherapie een optie?

Groetjes Sabine

Share This Page