Dankje. Meestal gaat het ook gewoon goed hoor. De normale dagen/weken zeg maar. Maar soms wil ik vergeten dat we een tandje lager leven en toch perse in alle achtbanen mee (letterlijk ) Maar komt goed. Ik ben ook geen 18 meer zeg maar
Ik meen ergens gelezen te hebben dat er momenteel een onderzoek gaande is naar de neurologische gevolgen onder de corona patiënten die in het ziekenhuis hebben gelegen. Dat is iig een begin.
Mag ik hier ook mee komen kletsen. Heb in december 2021 en maart 2021 corona gehad. Zou in maart net weer naar 2x 3.5 uur werken gaan, vanwege de gevolgen van de eerste besmetting. Ondertussen 10 en 7 maanden verder en gelukkig kan ik echt al heel veel meer dan in het begin,maar ben er nog niet. Sinds 3 weken probeer ik weer 50% te werken, was 50% boventallig maar nu probeer ik dus weer alleen ene groep te draaien. Helaas gaat dit niet zoals gehoopt of het is toeval. Maar 3 weken terug 2 avonden achter elkaar gewerkt 2×4 uur en 2 dagen later was ik hartstikke ziek,hele zware migraine. Was zo ziek dat ik mijn dochter van 13 van school thuis gehouden had omdat ik niet op mijn benen kon staan en dus ook echt niet voor de jongste kon zorgen en de andere kids uit school kon halen. Einde van de dag zover opgeknapt dat ik mijn bed weer uit kon,maar nog 3 dagen zware hoofdpijn gehad, draaierig en niet fit. De week erop geprobeerd 1 avonddienst te werken volledig omdat de bedrijfsarts mij pas 50%beter wil melden als ik een volledige dienst kan werken. Dag erna weer zware migraine en bleef mij maar niet fit voelen. Zaterdag avond weer een 5.5 urine dienst gedraaid, ben ipv 23 uur om 21 uur naar huis gegaan en gisteren weer een zware migraine aanval. Of het is toeval of het vraagt teveel van mijn lichaam, want ja heel.stom heb ik in die 5.5 uur werken net zoveel gedaan als een volledige dienst van 7.5 uur. Ik baal zo van alles, nu na 10 maanden wil ik weer mijn normale leven oppakken en niet overal meer rekening mee moeten houden. Alles afwegen wat je doet en nu de afgelopen weken ook de angst weer zo beroerd te voelen als ik teveel doe. Want voel me dan echt zo beroerd en ziek. Zijn er hier ook waarbij een hele cyclus ontregeld is na corona. Hier nu geen peil op te trekken wanneer mijn menstruatie komt en hoe heftig deze is als hij wel doorkomt. Nu weer 2 weken overtijd voor de zoveelste keer.
Wat een worsteling is het he.. je wil heel graag werken, maar je lijf kan het niet aan. Super lastig om aan toe te geven. Helemaal wanneer het jaar van ziek zijn in de buurt komt. Tenminste dat heb ik wel. Ik probeer me er steeds meer bij neer te leggen dat ik voorlopig niet aan het werk zal zijn. Ook verjaardagen en drukke groepen sla ik over. Mijn wereld wordt zo veeeel kleiner, maar zo houd ik het wel langer vol. Wel had ik er laatst met het mooie weer flink de balen van.. ik wilde zo graag wat doen, maar dat ging niet. Ik heb die dag eventjes goed alles er uit gehuild. Mijn cyclus is altijd een beetje vreemd en lang geweest. Het is wel bekend dat corona je hormoonhuishouding in de war gooit. Ik hoor veel vrouwen waarbij de menstruatie uit blijft of juist erger is geworden. Bij mij was 1+1 geen reden tot zorgen vanwege mijn geschiedenis. Ik richtte mij op mijn herstel en dacht die cyclus komt vast ooit weer. Totdat mijn buik begon op te zwellen. Zelf dacht ik door mijn darmen, maar er bleek een kindje in mij te groeien. Ik hoop voor jou dat er wat meer herstel komt, zodat de migraine aanvallen minder worden. Heb je wel vanuit je werk de mogelijkheid om een stap terug te doen?
Wat heftig @Somita Heb je wel hoede begeleiding? Revalidatie, fysio, ieys anders? Menstruatie heb ik sinds jongstecer is niet meer (mirena). Dus die is ook niet in de war Ik ben vandaag weer begonnen met werken (na herfstvakantie) Viel nog niet eens tegen . Was wel rustig vanuit huis en niet teveel stress. En toen mijn baas belde met het nieuws dat mijn sabbatical aanvraag is goedgekeurd was mijn dag helemaal goed Ik mag volgende jaar 2 maanden vrij (kost 1 maandsalaris. Dus moeten wel wat zuiniger leven dan). Die rust kan ik goed gebruiken. Alleen nog oppassen dat ik niet ga denken dat ik een jaar aan liggende klusjes kan gaan inhalen Wel wil ik de tijd besteden asn de begeleiding van jongste