netflix naar nederland

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door bolkje, 11 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Netflix is vandaag in Nederland gelanceerd :D

Helemaal blij mee, want ik zit nu al een hele poos thuis me te vervelen en straks kan ik dan lekker the vampire diaries enzo kijken :D

Kennen jullie het en gaan jullie er gebruik van maken?? :)

2. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Geen idee wat het is ?! ;) Kun je programma's kopen/downloaden ofzo?

3. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    We gebruiken het al een aantal maanden (wonen niet in NL) en het is super! Veel plezierrr

4. Ja, zoiets.... Voor 8 euro per maand kun je onbeperkt films en series kijken....

Wij hebben geen kabeltelevisie (ik mis alleen TLC :( ) dus dit is wel een uitkomst voor ons :D

5. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Okee.. meer de HBO series enzo?

Wij downloaden altijd films laat maar zeggen :p.

6. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Ik heb me ook aangemeld, maar ik vind het aanbod nog een tikkie tegenvallen eerlijk gezegd. Heel veel dingen die ik had willen kijken, hebben ze niet. Supernatural niet, bones niet, x files niet, friends niet, ally mcbeal niet, human target niet, eureka niet, star trek niet....

7. Vlinder1987

Vlinder1987 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.795
    0
    0
    Oeh, maakt het ook bij welke provider je zit?! Dit is wel interessant! :)

8. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Nee, provider maakt niet uit. Het is gewoon op internet www.netflix.com

9. Vlinder1987

Vlinder1987 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.795
    0
    0
    Oh kijk eens aan! Leuk! Dank je wel!

10. misty75

misty75 Bekend lid

16 jan 2013
    798
    1
    18
    Vrouw
    verpleegkundige
    West-Brabant
    wij hebben ook netflix...en abonnement genomen van 8 euro per maand...echt heerlijk...heb morgen mijn laatste werkdag en dan verlof, dus ik ga heerlijk op de bank films liggen/zitten kijken....series kijken...cabaret kijken....wat een uitvinding he :D

11. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik hoorde dat het aanbod nog wel erg karig is?
    Dan vind ik het nog niet zo interessant maar misschien wordt het snel groot in NL.

12. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Wij hebben het, helemaal super :)
    Ik heb al een paar mooie films gekeken :)

13. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Ligt denk ik erg aan wat je leuk vindt :) Ik vind het idd nog erg karig.

14. misty75

misty75 Bekend lid

16 jan 2013
    798
    1
    18
    Vrouw
    verpleegkundige
    West-Brabant
    ik vind het zelf wel meevallen, maar hoef dan ook niet de allernieuwste films te zien....Lost kan ik kijken en prisonbreak en diverse NL cabaret, Jeff Dunham, en diverse films die ik nog wilde zien...

Harry Potter zal je er (nog) niet vinden, maar heb wel gehoord dat komend jaar het aanbod gaat verdubbelen...

15. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Wij hebben het ook, maar vind het qua kwaliteit wel een beetje tegen vallen dan staat er HD bij maar is het geen HD. Ik hoop wel dat het aanbod zich uit gaat breiden. We zijn nu bezig met de serie Jericho.

16. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ze hebben ook veel tekenfilms, mijn dochtertje en ik hebben gisteren middag alfred j kwak zitten kijken.
    Zo leuk :)

17. Wij kijken nu Dexter via netflix.... zou die serie zelf niet zo snel durven kopen omdat ik niet wist of ik het leuk zou vinden... Maar we vinden het allebei ontzettend leuk :D

18. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Ja, Thijmen is ook helemaal blij. 3 afleveringen ben 10 achter elkaar :)
    Ik vind het vooral tegenvallen dat de populaire series er niet op staan. Ik heb echt alles (denk wel 20 titels) zitten zoeken van wat ik graag zou kijken en volgens mij 1/2 dingen stonden erop.

19. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik ben al een week flink verkocht :D We love it!!!
    Wat mij betreft is dit blijvend, want het is ideaal.

Ik hoef niks te downloaden en kan gewoon de tv (en/of laptop) aanzetten en direct kijken. Ik heb stiekem een klein beetje een broertje dood aan downloaden omdat ik niet goed weet wát te downloaden. Of ik het eigenlijk wel leuk vind, of het mij de schijfruimte waard is, of het mij de aantal bytes waard is - als ik al in eerste instantie op het idee kom om *insert-leuke-titel* te downloaden, want ik heb gewoon vaak geen tijd om mij te verdiepen in de ellendig lange studie van series die ik eventueel wel eens misschien leuk zou kunnen gaan vinden.

Amen voor Netflix! Zitten, kiezen en direct kijken. En ik volg nu toevallig een serie die ik hartstikke leuk vind en aanbevolen was door middel van mijn persoonlijk profiel. Ik heb liever een abonnement voor 8 euro per maand met dit aanbod dan 15 tot 20 euro extra moeten betalen voor een abonnement bij mijn provider om het televisieaanbod op te krikken. Ik haat reclames en ga echt niet zoveel geld neertellen voor een zenderpakket wat ik niet eens zelf samen kan stellen.

Televisie heeft voor mij echt zo afgedaan :D

20. knap

knap Niet meer actief

Heb het nu ook al een aantal dagen. En vind het wel leuk en voor die 8 euro per maand! Dat kan ik nog wel missen.

Maar idd ik mis ook wat aanbod misschien komt dat dan nog?

Van de week kingsspeech gekeken. En het is de eerste maand gratis. Dus ga het eerst verder uit proberen en je kan het per maand op zeggen als ik het goed heb.

Hoop dus wel dat er meer serie.s en zo komen.

Deel Deze Pagina