long/teelbalkanker

Discussie in 'De lounge' gestart door bolkje, 14 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.325
    674
    113
    Utrecht
    Inderdaad, enerzijds natuurlijk een behoorlijke opluchting dat het in ieder geval niets kwaadaardigs is, maar ja, wat is het dan wel?
    Heel veel sterkte nog met de verdere onderzoeken!

2. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.330
    8.334
    113
    Amsterdam
    Wat fijn dat het in ieder geval geen kanker is zeg.

3. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Als hij onlangs in aanraking is geweest met schapen / geiten / varkens, en ze kunnen de oorzaak van de ontstekingen niet vinden zou ik dat wel even melden. Misschien iets van een parasiet of toxoplasmose ofzo.

Het klinkt eerder zoals TBC maar je weet maar nooit.

4. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    Fijn om te horen dat het geen kanker is. Hopelijk,hebben jullie snel duidelijkheid wat het wel is.

5. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Gelukkig geen kanker! Hopelijk snel duidelijkheid over wat het dan wel is.
    Sterkte met de onderzoeken verder!

6. Kruimelmuis

Kruimelmuis Bekend lid

4 jun 2011
    672
    28
    28
    Vrouw
    Moeder. Student social work (AD)
    Emmen
    Wat fijn zeg, wat een opluchting!

Misschien een wat rare reactie maar gefeliciteerd! (zou ik wel op zijn plaats vinden als het ons overkwam haha)

Super! Succes met wat het ook wel is...
    Lekker laten zwoegen die lui, zitten dr niet voor hun lol..

7. Liesje92

Liesje92 Niet meer actief

Wat fijn dat het geen kanker is! Kunnen jullie toch weer een beetje opgelucht ademhalen :) hopelijk hebben ze de juiste diagnose snel gesteld, zodat jullie dit snel achter jullie kunnen laten.

8. Mimime

Mimime Niet meer actief

Hopelijk wordt snel ontdekt wat er wel is!

9. Even een update: de pijn begint sinds vrijdag ook opeens spontaan weg te trekken :D Dus wie weet is straks die bronchoscopie niet eens meer nodig, al zijn we wel benieuwd wat het nou is (geweest) :(

10. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Stress misschien? Dat kan zich ook op vreemde manieren lichamelijk uiten. Fijn dat het beter gaat nu en dat de pijn minder is geworden.

11. Nog even een update:

Vanmorgen bij de longarts bleek dat het een ontsteking is. Door die ontsteking is er wat vocht achter de longen gekomen en dat geeft druk op zijn middenrif en in zijn schouder. Hij krijgt nu breed-spectrum antibiotica.

Het is geen klassiek gevalletje longontsteking, maar in elk geval wel een ontsteking in zijn longen… Lekker vaag :p Maar ze gaan nu door middel van een inhalatie-test kijken wat zijn longen heeft geïrriteerd waardoor de ontsteking is ontstaan.

12. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Gelukkig is het 'maar' een longontsteking! Natuurlijk nog steeds heel vervelend maar kan mij voorstellen dat jullie erg opgelucht zijn. Hopelijk slaat de antibiotica goed aan en heeft je man nu geen trauma opgelopen aan het bezoekje aan de dokter. Nog steeds heel goed dat hij gegaan is hoor, alleen beetje jammer van dat ziekenhuis personeel dat van alles riep.

Beterschap voor je man!

13. Vlindertje81

Vlindertje81 Bekend lid

24 nov 2013
    963
    0
    16
    Bolkje, wat fijn om te horen dat het bekend is wat het is en er wat aan gedaan kan worden :D
    Sterkte komende tijd en beterschap voor je man.

14. Kitty07

Kitty07 Fanatiek lid

5 jan 2011
    2.297
    25
    48
    Financieel administratief medewerker
    Ergens in Limburg
    Poeh, wat een "goede" uitslag hebben jullie dan gekregen!

Veel beterschap voor je man en vertroetel hem maar lekker de komende tijd. :)

15. MaRita

MaRita Actief lid

18 okt 2008
    465
    10
    18
    Gelukkig "alleen maar" longontsteking. Wat een opluchting, zeg!!
    Beterschap voor je man :):)

16. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Dat zal een opluchting zijn. Veel beterschap voor je man nog.

17. Yan

Yan Bekend lid

10 dec 2012
    886
    0
    16
    Beterschap voor je man! Fijn te horen dat het 'maar' een longontsteking is. Jullie zullen wel erg opgelucht zijn.

18. Mamvk

Mamvk Fanatiek lid

29 sep 2013
    1.043
    0
    0
    Beterschap!

19. Tutu

Tutu Fanatiek lid

30 jun 2013
    1.089
    0
    36
    Vrouw
    Noord Brabant
    Gelukkig loopt het met een sisser af! Veel beterschap voor je man!

Mijn vader vertelde gisteren toevallig nog dat hij eens een longontsteking had, maar daar zelf niets van had gemerkt. Hij ging voor iets anders naar de HA en toen kwamen ze erachter dat hij een longontsteking had ;)

Wat betreft kanker; van mijn vriend weet ik dat je vaak niets in de gaten hebt, dat is het akelige. Zo had hij geluk met een goed oplettende tandarts, anders had ik hem nooit kunnen ontmoeten ;) Hij had een wit plekje onder zijn tong en dit bleek kanker. Ze hebben een stuk weggehaald van zijn tong en een heel gedeelte lymfeklieren uit zijn nek i.v.m. eventuele uitzaaiingen. Na 5 jaar controle is hij nu eindelijk gezond verklaard.

Ben echt blij voor jullie dat het toch zo is meegevallen! Nogmaals beterschap :)

20. Nou, daar ben ik weer.... Ik hou dit topic maar gewoon aan om te schrijven hoe het gaat, al is het gelukkig geen kanker...

Ze weten dus nog steeds niet wat het dan wel is. Mijn man slikt nu antibiotica, maar eigenlijk sinds hij daarmee is begonnen is de pijn weer erger geworden. Zelfs weer net zo erg als de dag dat hij in het ziekenhuis werd opgenomen. :(

Nu is hij weer onderweg naar de spoedeisende hulp om een nieuwe foto van zijn longen te laten maken. Toch weer spannend :(

Deel Deze Pagina