Vorige keer klonk het inderdaad dreigender dan dit keer Ze wilden eerst ook een echo van de ballen doen en dan wachten op die uitslag en daarna pas verder zoeken naar andere mogelijke veroorzakers. Daarna hebben ze pas besloten dat het een ct-scan zou worden, zodat ze meerdere dingen tegelijk konden onderzoeken Waarom dat is verandert, dat weet ik dan weer niet
Als hij zo'n last van zn maag heeft kan hij beter geen ibuprofen gebruiken! En al helemaal niet zonder maagbeschermer... Verder heel veel succes/sterkte gewenst, heb niet alles gelezen, maar een second opinion of verwijzing naar een academisch ziekenhuis kan vaak wat opleveren.
nogmaals , ik wil het echt niet bagataliseren want het is echt heftig waar jullie doorheen gaan maar ik vind tot nu toe dat het ze het redelijk grondig aanpakken . Het is zo makkelijk om te roepen als leek wat er moet gebeuren maar daarvoor ken deze casus niet goed . Als hij last van zijn maag heeft kun je iid beter geen ibu geven hoor. Wanneer kregen jullie nu ook al weer de uitslag. Heb je zelf al met een arts kunnen praten?
Op vrijdag krijgen we de uitslag. En mijn man heeft sinds gisteren toevallig maagbeschermers dus de ibuprofen is gelukkig geen probleem. Het helpt ook erg goed! Hopelijk heeft hij een goede nachtrust hiermee
wat een kletskoek, mijn vriend had echt geen pijn aan zijn bal en dat was juist iets wat zo zorgelijk vonden omdat teelbalkanker geen pijn klachten geeft! En wat een stomme opmerking dat als het daar vandaan zou komen snel handelen geen zin had..... Als snel handelen zin heeft in eerste instantie dan het het nu ook zin, al is het maar om meer uitzaaiingen te voorkomen! Ze hebben tegen ons gezegd dat snel handelen het verschil kan maken tussen wel en geen uitzaaiingen, dan kan het lijkt mij ook verschil maken tussen weinig en veel uitzaaiingen of veel en nog meer uitzaaiingen..... Of is dat raar gedacht van mij.......
Grondig??? Een echo van de ballen is met 2 minuten gemaakt! Waarom gaat daar ook weer een dag of wat overheen? Ik vind ze zo laks als wat. Vooral de opmerking: we kunnen niets veranderen aan uitzaaiingen gaan mn nekharen al overeind staan. heb helaas veel te veel meegemaakt met zaadbalkanker dat ik hier echt moeite mee heb.
Heftig! En ik heb er verder geen verstand van, maar ik vind het wel erg vreemd dat ze jullie zo lang in onzekerheid laten. Sterkte!
Chrystal73 Ik denk dat hier verschillende dames zitten die ervaring hebben met teelbal- en andere soorten kanker. Dus ik denk dat je die niet echt als leek kunt rekenen. Die meiden weten heus wel waar ze het over hebben.
Het grote probleem is dat mijn man niks wil. Hij wil gewoon de uitslag afwachten van morgen en neemt mijn gevoelens totaal niet serieus hierin. (Hij zegt: ik neem je wél serieus, maar ik sta er gewoon anders in. Ik probeer vertrouwen te hebben in de wetenschap en ik dokters).
Ik heb met de huisarts gebeld en die zegt ook: wacht de uitslag morgen toch maar gewoon af, want als de huisarts zich ermee gaat bemeoein zetten we jullie in een kwaad daglicht in het ziekenhuis en dan gaan ze juist nog langzamer werken Iemand tips voor een rustgevend middeltje dat echt werkt en wat je gewoon in de drogist zonder recept kan krijgen en wat me niet high maakt??
Belachelijk! Stel dat die vlekjes toch embolieën zijn dan is het zaak om zo snel mogelijk te handelen hebben ze mij verteld. Daarom werd er bij mij ook spoed achter gezet. Stel dat morgen blijkt dat het geen balkanker is, gaan ze dan weer 1 ding onderzoeken?! Ik haat het wat dat betreft dat je zelf geen controle meer hebt zodra je een ziekenhuis binnenloopt, ze weten het altijd beter en als ze niet willen onderzoeken wat de patiënt zegt, heb je geen poot om op te staan! Ik wens jullie sterkte!
Je kunt bach resque nemen. Druppels of spray. Flesje past in je tas en het werkt heel goed en je wordt er niet suf van. Sterkte met alles, dit is niet tof.
sorry, maar ik vind dat je het zknhuis niks kunt verwijten hoor. ik ken er genoeg die wel een week of 2 moeten wachten eer ze überhaupt terecht kunnen. en dan weer een week later de uitslag. mijn moeder had borstkanker en er gingen wel een paar weken voorbij voor ze wist hoe en wat. er zijn helaas heel veel mensen die in dit schuitje zitten en die willen natuurlijk allemaal zo snel mogelijk geholpen worden. ik weet hoe vreselijk dat wachten is maar er zit niks anders op. sterkte! ik hoop dat alles uiteindelijk meevalt...
Als je man vertrouwen in de artsen heeft en tot morgen de uitsla wil afwachten dan denk ik dat je de wens van je man moet respecteren. Hoe moeilijk dat ook is. Valdispert kan je helpen om de dag door te komen en je worstvergiftiging niet suf van. Wij hebben hier texweinig informatie om je het juiste advies te geven. Alleen jullie arts ziet het volledige plaatje en kan jullie uitleggen 'n waarom de keuze is gemaakt om een scan te maken. Sterkte verder
Stom dat ik daar niet aan dacht, die heb ik inderdaad nog ergens liggen hier in huis van onze trouwerij
Tsja maar hij heeft toch ook gelijk? Wat moet je anders doen dan? En als ze écht iets heel spannends hadden gezien op de CT scan hadden ze je wel al opgeroepen...
Volg het al een paar dagen. Wil jou je man veel sterkte toe wensen en een klein beetje wijsheid. Er is geen andere keus dan af te wachten. Probeer je gedachten even wat te verzetten. Je hebt het gevoel denk ik machteloos te staan en dat is op dit moment ook zo. Ga met je kleintje wandelen, Of even wat anders. Je moet toch deze dagen even door. En het klinkt zo makkelijk dat is het niet. Wachten en afwachten is soms het lastigste wat er bestaan. En je man is de patiënt, als hij het zo even wil is het even zo. Verder sterkte en veel kracht toe gewenst.
Ja, dat dacht ik dus ook Maar gister vroeg ik dat dus aan de dokter en die zei: als ze iets zien, dan krijg je dat vrijdag te horen .