darmen of iets anders?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MamaChantal, 21 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.069
    113
    goedenavond dames :)

ff een vraagje.. ik kreeg net onwijs pijn vanaf mn schaamlippen tot links van mn navel.. echt heel erg.. nu nog steeds maar is wel iets afgezakt.
    Mn stoelgang is niet echt geweldig.. zouden het mn darmen kunnen zijn? mn moeder zei dat ik de hap maar moest bellen maarja dat vind ik dan ook weer zo wat.
    Ook heb ik last van mn onderrug en onderin mn buik een zeurend gevoel.. dacht zelf aan bandenpijn maar dat kan nooit vanaf je schaamlippen al beginnen.

weet iemand wat het is?

2. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.069
    113
    niemand?

3. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Ik herken het niet meid,, als ik jou was zou ik toch even bellen voor de zekerheid.

4. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.069
    113
    :x moet dan maar.. heb het niet zo op de hap hierzo.. ze helpen je voor geen meter

5. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Oww bah!!:( Ja ik weet hoe dat voelt,, alsof je tegen een muur loopt te lullen!

6. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Hey meid

Wat je jezelf altijd eerst moet afvragen is heb je koorts. Zo ja, bellen met hap. Zo niet, prik dan op de plek waar je pijn hebt. Als het pijn doet bij het loslaten moet je de hap ook bellen. Als het alleen bij het indrukken pijn doet kun je al een blinde darm ontsteking uitsluiten. Doet liggen op je buik ook pijn?

Heb je inmiddels al gebeld?

7. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.069
    113
    nee ik wacht af hoe het vannacht gaat en dan kan ik morgen men eigen huisarts bellen.
    ik hoop/ga er van uit dat het banden pijn is want mn buik groeit al best wel hard.
    lig nu met paracetamolletje op de bank en ga zo lekker slapen. als mn man thuis komt maakt hij me wakker om te kijken hoe het gaat.dan kan ik altijd nog hap bellen.
    koorts heb ik niet, pijn met indrukken blijft wel als ik loslaat.liggen op mn buik gaat redelijk, doet wel pijn en trekt door naar mn rug maar is wel accepteerbaar.

thnx voor jullie reactie!

8. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Houd het in de gaten meid. Wat ik vooral vreemd vind is dat het naar verschillende plekken uitstraalt. Beter laat je morgen toch even je urine testen en ga je langs je huisarts voor de zekerheid. Hopelijk kun je vannacht een beetje slapen.

Sterkte!

9. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    ik denk wel dat het je darmen icm je baarmoeder/banden zijn...ik had het ook rond die periode heel erg...echt gewoon verschrikkelijke krampen een paar keer op een dag..zelfs s nachts..ook menstruatie achtige pijn...heeft te maken met het groeien van de baarmoeder en plaats maken van organen zoals darmen...als je het niet vertrouwd natuurlijk de vk bellen..

10. Sabrina1986

Sabrina1986 Actief lid

8 dec 2010
    123
    0
    0
    effe je urnie brengen naar de ha misschien wel een blaasontsteking

Deel Deze Pagina