ik ga steeds door m'n heup, iemand ervaring

Discussion in 'Zwangerschap' started by jetje86, Sep 16, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jetje86

jetje86 Actief lid

Jul 3, 2011
    454
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,
    ik heb een raar probleem sinds gister en kan me dit niet van m'n eerste zwangerschap herinneren. Ik ben gister bijvoorbeeld wel 30 keer door m'n heup gegaan. Steeds bij een bepaalde beweging. Doet flink zeer, een beetje alsof je door je enkel gaat maar dan bij m'n heup. Ik ga er een beetje aanstellerig door lopen, maar ik kan op dat moment even niet anders. Heeft iemand ervaring hiermee? Het is de buitenkant van m'n heup, dus kunnen niet m'n banden zijn.

2. Iefie

Iefie Niet meer actief

Hoi Jetje86, ik weet het niet zeker omdat je ook net een aantal weekjes zwanger bent, maar door je heup gaan past bij bekkeninstabiliteit. Zou even langs de fysio gaan! succes!

3. guppekop

guppekop VIP lid

Aug 28, 2009
    13,271
    1
    0
    varend op schip
    ik had het toen er wervels vastzaten

4. will39

will39 Lid

Jan 3, 2011
    90
    0
    6
    Hoi hoi..
    Hier heb ik in het begin van m'n zwangerschap ook last van gehad..!!
    Behoorlijk pijnlijk he..:$... ik ben er toen voor bij een cesar therapeut geweest.. zij heeft toen gekeken of het bekkeninstabiliteit was (was het bij mij gelukkig niet).. ze heeft toen wat kleine makkelijk toepasbare oefeningen meegegeven... en daardoor is het met hele sprongen vooruit gegaan...!! Toen de klachten eenmaal weer weg waren zijn ze gelukkig ook niet meer terug gekomen.. ben nog wel aantal keer terug geweest op controlle voor de zekerheid maar het is goed blijven gaan.. Gelukkig

Het lag eraan dat m'n bekken gingen verweken.. en de ene heeft hier nu eenmaal meer last van dan de ander...

Hoop dat het met jou ook snel wat beter zal gaan en dat het allemaal beetje meevalt.

Succes

5. Meijke

Meijke Niet meer actief

Hier ook! Bekkenfysio hielp enigszins... maar ik had het later, vanaf 20 weken ongeveer. Kwam idd door verweking en omdat mijn SI gewrichten vast zaten.

Alvast een steuntje in je rug...letterlijk en figuurlijk...toen ik bevallen was, was het gelijk OVER!

6. Senna

Senna Fanatiek lid

Dec 8, 2005
    2,560
    0
    0
    Hier ook gehad.. mijn fysio zei dat je gewrichten veel soepeler nu zijn. Bij mij zijn een aantal wervels zo soepel dat ze makkelijk uitschieten zeg maar.. veroorzaakt ook zulke klachten.
    Ik heb geen bi maar issiasch.

7. jetje86

jetje86 Actief lid

Jul 3, 2011
    454
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi iedereen,
    bedankt voor de reacties. als ik mijn eerste afspraak met de verloskundige heb, kaart ik het zeker even aan. Maar lijkt idd te komen door het weker worden van de wervels.

8. sniffy

sniffy VIP lid

Mar 26, 2008
    10,179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Ik zou ook even langs de fysio gaan want ik heb dat nl ook en ik ben onder behandeling van de fysio ivm bekkenklachten.

9. G89

G89 VIP lid

Sep 18, 2008
    10,062
    1,296
    113
    Nederland
    Vreselijk he!
    Ik heb er ook last van... en het doet me gewoon echt pijn. Ik loop dan ook al vanaf ruim 23 weken met bekkeninstabiliteit, als ik jou was dan zou ik toch even contact zoeken met een fysio of bekken therapeut.
    Ik heb van mijn fysio oefeningen gekregen, die ik thuis kan doen.

Helaas wordt het er bij mij niet beter op, maar het is het proberen natuurlijk altijd waard.

Share This Page