Longfoto...hellupp!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Ladymoi2, 21 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ladymoi2

Ladymoi2 Actief lid

17 jun 2009
    420
    0
    16
    NULL
    NULL

Dank je lief...:)

2. Ladymoi2

Ladymoi2 Actief lid

17 jun 2009
    420
    0
    16
    NULL
    NULL

TNx voor je antwoord.....:) achteraf gezien dus een onschuldige vraag geweest

3. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Ik snap dat je nog steeds bezorgd bent maar ik zou dit als ik een arts was geweest ook doen. Je hebt duidelijk klachten en ik zou dan proberen net zo lang door te zoeken totdat je zeker weet wat het is of dat het niets is. Hij probeert nu denk ik zo veel mogelijk uit te sluiten, en dat is niet verkeerd hoor! Fijn dat hij je klachten serieus neemt. Veel sterkte!

4. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Longkanker kunnen ze niet zien op een foto ;)

Dus waarschijnlijk is het gewoon interesse geweest.

Ze kan hoogstens zien dat er "iets" zit wat er niet hoort. Als ze het al kan zien, want de longarts zal het eerst moeten beoordelen.
    Misschien heb je wel een fikse longontsteking.

(wij komen net uit het traject met mijn vader...de onderzoeken voor kanker zijn veel uitgebreider)

5. Ladymoi2

Ladymoi2 Actief lid

17 jun 2009
    420
    0
    16
    NULL
    NULL
    Het is idd fijn dat ze het serieus nemen....maar heb ook veel klachten. Heb nu ongelofelijke pijn op mijn borst...wat ook doorslaat in mij rug.
    Bij elke ademhaling een steek in mijn borst...:( dit voelt gewoon echt niet goed.!! Voel me gewoon ziek...doodop...lusteloos.....:( zit ff in een dip op dit moment...bijwerking prednison?

6. Ladymoi2

Ladymoi2 Actief lid

17 jun 2009
    420
    0
    16
    NULL
    NULL

:( hoe gaat het met je pa? Fikse longontsteking denkt de longarts ook aan maar niet goed te zien op röntgenfoto vandaar die scan denk ik!

Veel sterkte met je pa

7. adi

adi Niet meer actief

Heel erg veel beterschap!

Een flinke longontsteking doet ook veel pijn! Mijn dochtertje zat er vorige week middenin, en bij haar deed ademhalen gewoon veel pijn :(
    Daarnaast maak jij je nu ook zorgen en ben je bang, daardoor verergeren klachten ook meestal.

Ik hoop van harte dat je snel opknapt!

Deel Deze Pagina