Wie heeft er hier ervaring mee, of beter gezegt welke peuter heeft er ervaring mee Mijn zoontje moet 15 dec dus zo'n test doen, maar ik kan me er dus helemaal niks bij voorstellen hoe dat in zijn werk gaat. Dus ik ben erg benieuwd of iemand mij er meer over kan vertellen
Ik weet het niet precies. Maar waarschijnlijk moet hij hard blazen in een apparaat, of juist langzaam uitademen. Tegenwoordig zie je vaak dat ze een computer gebruiken. Het kindje moet dan een ballon op het beeldscherm omhoogblazen. Dat is makkelijker voor die kleintjes.
Daar hebben ze in het ziekenhuis vast genoeg er ervaring mee of een mooi blaasapparaat waarmee het ineens lijkt op een spelletje uiteindelijk is het enkel blazen...
Misschien kun je nog eens oefenen met zo'n windmolentje, of een blaas/rolfluitje? Mijn zoontje kan nu sinds een maand echt heel goed gericht blazen. Hij oefende veel op een vliegtuig mobiel. In het begin blies hij echt niet gericht (vanaf een jaar) maar inmiddels heeft hij goed door wat blazen is. Toen was hij ook net 2, en het is geen vlotte