Ik heb boven mijn trouwjurk nu al een ruim jaar gewoon op de hanger hangen, en zoek eigenlijk een leuk idee om er iets mee te doen... nu hangt hij maar te hangen... dus, ik ben benieuwd naar leuke ideeën en eventueel een foto natuurlijk (ik heb gekeken of er een soortgelijk topic was, die heb ik gevonden maar was gesloten)
Straks als onze (hele grote) slaapkamer klaar is komt mijn jurk op een paspop er als decoratie te staan met waarschijnlijk nog wel wat mooie trouwfotos er bij.
Mijn jurk staat op een paspop in onze slaapkamer. Iedere dag vind ik hem nog geweldig als ik er voorbij loop...
Ik trek hem één keer per jaar aan om te zien of hij nog past. (Meestal op of rond onze trouwdag.) Over een paar maanden hebben we een themafeest en ik had met een paar collega's afgesproken om allemaal in onze trouwjurk aan te doen. Maar nu weet ik wel zeker dat het dan niet meer past. Verder doe ik er ook niks mee, maar ik wil hem toch niet wegdoen!
een paspop zat ik toen ook steeds aan te denken, maar die allemaal zo smal. nu ben ik niet dik, maar wel mooi gevormd zeg maar en voor het wiegje is ook leuk inderdaad... elke keer als ik langs loop denk ik, oh wat ben je mooi! zelfs aan de hanger
Die van mij hangt al dik 7 jaar in een kledinghoes. Hij is vrij tijdloos, dus wie weet wil een van mijn dochters 'm later wel aan Heb toen geprobeerd 'm via marktplaats te verkopen, maar binnen 5 minuten stond ie toen al op pagina 10 ofzo, zoveel advertenties worden (werden?) er daar geplaatst...
Hier hangt ie in de kledinghoes aan een boekenkast (aangezien onze ingebouwde kledingkasten maar 1.70m hoog zijn, en hij daar dus echt niet in past). Wij zijn daarentegen nog maar een paar maanden getrouwd, dus hij hangt er nog niet zo lang..
Ik heb ook nog steeds mijn trouwjurk op zolder hangen in een kledinghoes, ben in 2004 getrouwd We hebben hem ook te koop staan op MP en kregen laatst een mail van mensen uit de UK dat ze hem wilden kopen maar ik vertrouwde dat niet zo. Dus hij hangt hier ook maar te hangen
Hij staat in een doos op zolder. Hij is niet gewassen/ gestoomd na die tijd, dus onderaan zandvlekken, en hij is een beetje kapot gegaan tijdens de grote dag. Dus kan hem niet echt verkopen zo. Ik vind het ook wel leuk dat ik het later aan mijn dochter kan laten zien, wat mama aan had.
Ik heb een paspop gekocht en die heeft de trouwjurk aan. Hij staat op zolder met de sieraden en schoenen erbij. Ik zou eigenlijk niet weten wat ik er anders mee zou moeten doen.
ik heb besloten mocht t ooit lukken zwanger te raken er een hemeltje van te laten maken en van de overige stof van de jurk mocht t ooit een meisje zijn dan een leuk jurkje van te maken mijn moeder kan goed naaien dus komt goed ze heeft dat vroeger met haar jurk ook gedaan
haha mijn trouwjurk hangt ook al vanaf ons trouwen, 24mei 2012 in een hoes, op zolder...zonde, van die veelste dure prachtige jurk...
Hier hangt ie ook op zolder. Als je hem op een paspop hebt staan. Wordt het doen niet 1 groot stofnest?
Ik heb een mooie grote, luxe pop gekocht. Mijn schoonmoeder heeft vervolgens mijn trouwjurk vernaaid voor deze pop. Het resultaat is prachtig!! De pop staat op een krukje en ik krijg er veeeel positieve reacties op. Hij staat er nu al vijf jaar en blijft echt leuk om naar te kijken!!! (Van de rest stof is een doopjurk gemaakt)
Op zolder. Maar misschien ga ik hem eens aandoen naar Elf Fantasy Fair ofzo, als ijskoningin Vind het ook maar zonde nu. Ben wel bang dat hij kapot gaat als ik hem draag, maar zo heb ik er ook niets aan en hij was niet duur (125 euro) en op maat gemaakt dus dat zou zonde zijn..
Hier hangt-ie sinds september 2006 in mijn kast. SOms denk ik erover om het te verkopen, maar vaak vinden ze 'm dan al te oud (winkels bijv.)
Wij zijn net 3 jaar getrouwd en mijn jurk is inmiddels verhuisd naar de zolder van m'n moeder, hier was er geen plek meer voor. Ik doe er niks mee, maar wil hem toch niet weg doen