jeetje heftig taartje. Die buik noemen ze ascitesbuik (= vocht in de buikholte) ik denk dat zijn leveraders wordt afgedrukt, daardoor ook de gele kleur. buikvocht kun je ook krijgen bij uitzaaiingen. Nu er uitgesproken is dat het niet zo lang meer gaat duren hoop ik wel dat je nog van elk moment kunt "genieten"nu het nog kan
Nee dit wens je niemand toe. Mijn moeder is op een gegeven moment in slaap gebracht met morfine, haldol en dormicum. Is dat al ter sprake gekomen?
Dat van die buik klinkt erg herkenbaar, dat de huisarts daar niet op komt?? Hij krijgt al dagen klysma's waar geen reactie op komt.
Mijn schoonvader had enorm veel vocht in zijn benen op het laatst. Was ook echt bizar om te zien. Hij kon ook niet meer comfortabel liggen, maar kon ook zijn hoofd niet meer optillen. Zat dus dag en nacht kromgebogen op bed. Echt hartverscheurend.
Och jeetje, wat erg zeg.. Nee dat heeft hij niet, echt alleen zijn onderbuik, en dan heel dun vanboven en heel dunne beentjes.
Vlak na mijn laatste bericht om 22:30 werden we gebeld door mijn schoonmoeder. Mijn schoonvader is overleden.. Hij heeft eindelijk zijn rust. Toch nog snel gegaan. Liefs taart.
Ach taartje wat naar. Gecondoleerd! Wat is het snel gegaan! Ik weet het verdriet waar jullie doorheen gaan nu. Sterkte en een knuffel
Klinkt raar misschien, maar ga er soms wel even uit. Voor mij was iets simpels als even boodschappen doen al een verademing. Even niet die situatie, even in de gewone wereld. Weten jullie al wat zijn uitvaartwensen zijn en of er een verzekering is? Dan zou je misschien al dingen op papier kunnen zetten. Adressen verzamelen voor de kaarten etc. Er komt straks in een paar dagen veel op je af. Ik was blij dat ik een aantal dingen vantevoren duidelijk had. Denk aan dingen als adressen voor de kaarten, muziek, bloemen, kleding etc. Sterkte..
Ik lees nu pas je laatste post. Sorry. Gecondoleerd. Is inderdaad snel gegaan. Misschien beter zo... Schrale troost, ik weet het. Ik wens jullie veel wijsheid bij het regelen van alles. En veel kracht en sterkte voor nu en in de toekomst. (Mijn tip: neem zelf de ruimte en gun je man dat ook. Rouwen doet ieder op z'n eigen manier en in z'n eigen tempo)
Bij wakker worden gelijk even hier gekeken of er nog nieuws is.. Gecondoleerd. Ik hoop dat jullie er rust in kunnen vinden dat hij niet meer hoeft te lijden. Veel sterkte
Dankjewel allemaal, Vannacht nauwelijks geslapen, piekeren, nadenken. Mijn hoofd zit even te vol nu om verder te schrijven, misschien later.
gecondoleerd! Wat een verdrietig nieuws maar ook wel fijn dat de lijdensweg voorbij is. Veel sterkte met de aankomende tijd!