Wij gaan met Pinksteren overnachten in Duiven en zoeken voor daar in de omgeving nog wat leuks om te doen. Nu zijn de voorspellingen van het weer niet zo geweldig en we hebben mijn schoonmoeder bij die een rollator heeft en dis niet heel ver kan lopen. Iemand nog leuke tips ?
De Intratuin daar is mega. Ook leuk restaurant en speelruimte erbij voor kids (op ongeveer halverwege als je de route loopt, pauze voor schoonmoeder? Je kan ook overal route inkorten). In Arnhem heb je leuke musea (watermuseum Sonsbeek). Verder bedenk ik mij nu vooral buitendingen. Als ik wat meer weet pas ik het bericht even aan
Ja ik dacht ook aan de Intratuin! Grootste van Nederland. Ga je toevallig naar Van Der Valk? Want dan kunnen er lopend heen Mocht het toch mooi weer worden is Burgers Zoo lekker in de buurt. Daar kun je ook rolstoelen lenen (of huren? Weet ik even niet). Daar is ook heel veel binnen, dus zelfs met slecht weer is het goed te doen!
Ik ben van het weekend met de kinderen in kasteel doorwerth geweest, was erg leuk! (maar niet zo geschikt met rollator bedenk ik me nu)
Even opgezocht: je kunt een scootmobiel huren. Je moet €50 borg betalen en krijgt bij terugbrengen €45 terug. Je kunt ook een rolstoel lenen en daar kun je gewoon een winkelwagenmuntje voor gebruiken. Mocht je hier over na willen denken dan zou ik je wel als tip mee willen geven om een scootmobiel te huren. Het is namelijk vrij heuvelachtig, dus dan is een gewone rolstoel echt wel zwaar.
Burgers zoo inderdaad! En dan een scootmobiel huren. Intratuin vind ik met de kerst wel erg leuk. Buiten de kerst om wat minder.