buikgriep? wat nu?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Nachtzon, 4 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    Hey meiden,
    ik heb een zware buikgriep van mijn dochter gekregen (eig. niet leuk) loop de hele tijd naar het wc en zelf als ik gewoon hoest, verlies ik water...
    nu de dokter is langs geweest en heeft me een spuitje tegen de diarree gegeven... wel ben ik nog steeds misselijk...

Morgen wil ik naar duitsland, mijn mama bezoeken, maar zo kan ik dus echt niet gaan... iemand een tip hoe ik er zo snel mogelijk af geraak?

2. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Uitzieken! Helaas...
    Beterschap

3. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Is helaas de enige manier... Heel veel beterschap!

4. angel229

angel229 Niet meer actief

Uitzieken. Meestal duurt een buikgriep niet zo heel lang. Kan zijn dat je je morgen alweer een stuk beter voelt.
    Buikgriep is een virus en daar zijn helaas geen medicijnen voor...

5. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    wat vervelend meid! ik heb ook niet echt tips...cola wil nog wel eens helpen tegen erge diarree, net als geraspte appel...beterschap!

6. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ik heb de hele dag appels gegeten en appelsap gedronken :p het gaat me nu pakken beter, spuitje heeft zijn werking niet gemist en ik heb ook niet meer overgegeven alsook geen diarree meer gehad... gelukkig maar :) morgen vertrekken we dus (al heb ik genoeg mottilium en immodium mee :p)

7. Seth

Seth Niet meer actief

Beterschap....!!
    Vorige zwangerschap 2x heftige buikgriep gehad.... echt geen combinatie met zwangeren.... zeker niet wat later in de zwangerschap..... pieste ik ook nog elke keer in mn broek...:)

8. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ja dat ken ik, maar was eerder bang voor de 4 uren in de auto :p zie dat ik plots moet poepen :(

9. sunshine1976

sunshine1976 Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Houdt je er rekening mee dat een buikgriep ontzettend besmettelijk is? Zou jammer zijn van het tripje als er nog meer mensen ziek worden.

Slaap lekker vannacht en hopelijk ben je weer snel op de been!!

10. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    alles goed gegaan na deze dag :) ook niemand anders meer ziek geworden :) dit topic mag dicht :) dank je lieve meiden :)

Deel Deze Pagina