MOOIE momenten en ik ben nog lang geen 2 en zeg

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door juenco, 28 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juenco

    juenco Fanatiek lid

    14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Hai!

    Och och, mijn vrouwtje heeft NEE ontdekt. Ze is ruim 16 maanden, best op tijd lijkt me (ben je er dan ook sneller van af haha!! ;))

    Ik vind het zo grappig (nog wel), ze reageert zo schattig, het lijkt of we hele gesprekken voeren:

    IK: Volgens mij krijg je een tandje erbij
    ZIJ: Nee

    IK: pfff wat goed van je dat je de trap oploopt....pfff....toch best zwaar
    ZIJ: nee

    IK: ga je op vakantie? (ze sleepte een opvouwmatras achter zich aan)
    ZIJ: ....
    IK: ga je naar Spanje?
    ZIJ: nee
    IK: Amerika dan?
    ZIJ: ja
    IK: mag ik mee?
    ZIJ: nee :( :p

    Haha

    Zo lief!

    Oh ja dit is ook zo mooi: ze heeft een petje tegen de zon, ze laat hem redelijk op, maar soms zet ze hem toch af. Dan zeg ik: "nee, oplaten schat" Laatst liep ze door de tuin en ik zag haar handjes naar haar hoofdje gaan om de pet af te zetten. Ze liep door, haalde haar handjes weg en schudde nee en liet haar pet op. (ze liep van me af, dus ze kon me niet zien)

    Wat heerlijke momenten zijn dat!!!!!!!!!!!

    Nog meer mooie momenten? Hoeft niet hoor, maar ik wilde bovenstaande heel graag even delen ;)
     
  2. mirell

    mirell VIP lid

    17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    ik veegde amy-lynn haar neusje schoon in de bus
    nou een vinger ging de lucht in en ze zei ..............................neee mama niet doen!

    en heeeeeel hard zit je lekker voor jan...
     
  3. mariska1976

    mariska1976 Bekend lid

    12 feb 2011
    796
    0
    0
    postbesteller
    Eindhoven
    oh,heel herkenbaar.Mijn dochter begon haar peuterpubertijd met 18 maanden.Ik was er gelukkig er snel weer vanaf.Ik geloof 5 maanden voordat ze 4 werd.

    Ik weet nog dat mijn man aan haar vroeg.

    krijgt mama een kusje
    nee was het antwoord
    krijg ik een kusje
    nee was het antwoord
    krijgt mama 1000 euro van jou
    nee was het antwoord(let goed op!!!)
    vraagt mijn man,krijg ik 1000 euro
    zegt ze ja.
    dus mijn man reageerd,kom dan maar op met die 1000 euro
    zegt ze dan,nee
     
  4. juenco

    juenco Fanatiek lid

    14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Totdat ze 4 jaar zijn? OMG...dat durt nog wel even dan haha!

    Ze is tot nu toe wel lief met haar Nee. Ze zegt het heel schattig, niet boos. Dus dat scheelt :p
     
  5. Wup

    Wup Fanatiek lid

    23 apr 2007
    4.912
    0
    36
    Hier is ook alles nee....naja bijna alles dan.
    Of het is eerst ja en als het puntje bij het paaltje komt is het heel hard NEE!
     
  6. noa80

    noa80 Bekend lid

    7 jun 2009
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yara heeft ook iets grappig, ze is gek op het doorbladeren van tijdschriften. Op dit moment is het gratis oei ik groei blad favoriet. Op 1 bepaalde bladzijde gaat altijd haar vingertje in de lucht en zegt ze nee nee nee nee. Maar waarom juist precies altijd op die bladzijde ik heb echt geen flauw idee.
     
  7. ccwomen

    ccwomen Fanatiek lid

    11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Mijn zoontje is nu 20 mnd en zegt ook al ruim 1,5 maand neeeee, en dan bijna op alles! En is dwars....pfffff ook al in de peuterpubertijd ????
     
  8. lautjuh85

    lautjuh85 Fanatiek lid

    19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Hahaha mijn zoontje heeft ook nee ontdekt.

    Hij zat laatst aan de knopjes van de oven. Dus ik zeg nee.
    Komt hij hoofdschuddend op mij afgelopen en zegt ook nee. hahaha. Heel schattig hoe hij dat ook kan zeggen.
     
  9. juenco

    juenco Fanatiek lid

    14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    haha, ja dat kan mijn dochtertje ook doen. Dan is ze wat van plan (klepje van de afstandsbediening lospeuteren, om eens een zijstraatje te noemen) en dan zegt ze "èhèh" of "nee"

    Of ze probeert op de klep van de vaatwasser te klimmen met haar knie. Ik pak haar dan bij haar arm en duw haar (zachtjes hoor!) terug. Dan zegt ze ook "nee" tegen zichzelf.

    Toch handig dat die kleintjes zichzelf opvoeden...best makkelijk hoor kinderen ;)
     
  10. Nic1976

    Nic1976 Fanatiek lid

    27 okt 2009
    4.533
    729
    113
    Hier zegt ukkie nog niet zo veel maar kan al wel heel goed nee knikken bij alles wat hij niet mag. Heeeeel hard gaat dat koppie op en neer. Zo schattig.
     
  11. lieselot84

    lieselot84 Fanatiek lid

    11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    Hier zegt tim heel fel 'Nee, nee nee!!' (inclusief vingertje) tegen de hond wanneer hij Tim's ballon wil afpakken ;)
     
  12. mariska1976

    mariska1976 Bekend lid

    12 feb 2011
    796
    0
    0
    postbesteller
    Eindhoven


    Je gaat het wel overleven hoor!!!!
    Over 2 jaar is haar zusje aan de beurt met peuterpuberen.
    Het scheelt dat ik vrijwilligerswerk op de speelzaal doe.Daar heb je niet alleen peuters die aan het puberen zijn,maar ook peuters met wijsheid.

    Gisteren had ik er 1 die met de wc deur aan het spelen was,dus ik zeg.Wil je dat niet doen,dadelijk zit je vingertje er tussen,dus ik haal zijn handje van de deur weg.Zegt een andere peuter(3 jaar)ja en daarom zegt mijn mama,dat je niet met de deur mag spelen.Ik moest me inhouden,maar schoot bijna in de lach
     
  13. palmie37

    palmie37 VIP lid

    8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Hhahaha grappige verhalen allemaal, hier is het nog geen nee zeggen maar nee schudden met haar hoofd, inclusief vingertje :D
     
  14. Stefanie83

    Stefanie83 Bekend lid

    20 jul 2009
    962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, leuk dit!

    Mijn zoontje (14 maand) zegt nog geen 'nee', maar hij kan wel heel goed nee schudden en ja knikken. Dus als ik bijvoorbeeld brood voor hem neer zet en hij heeft daar geen zin in dan gaat hij heel hard nee schudden en smijt ondertussen al het brood op de grond.

    Maar hij heeft ook schattige momentjes. Zo zaten we gister op een terras en ons ventje zat op de grond een koekje te eten. Gaat hij vervolgens langs alle tafels kruipen om die mensen een hap van zijn koekje aan te bieden. Dat was zo'n grappig gezicht!
     

Deel Deze Pagina