Niet braken wel diarree

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Inkie27, 3 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Hallo allemaal,

Ik ben nu ongeveer 7 weken en 5 dagen zwanger.
    Gisteren werd ik wat misselijk met steken in m'n maag. Een etentje stond al gepland maar daarna werd het misselijke gevoel alleen maar erger.
    De hele nacht heb ik liggen draaien en heb veel diarree gehad, daardoor zakte de maagpijn wat..

Heb niet hoeven braken.
    Ik dacht eerst... heb ik wat verkeerd gegeten misschien maar omdat ik voor dat we uit eten gingen al wat misselijk werd, hoeft het niet aan het eten te liggen.

Kan dit met de zwangerschap te maken hebben? Ik hoor vaker dat mensen braken als ze misselijk zijn i.p.v. aan de diarree zijn...

2. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ik heb vanaf week 6 tm 11 af en toe een "diarree-aanval" gehad, heb ook niet overgegeven (wel kokhalzen bij indringende geuren), het kan dus prima dat dat bij jou ook zo is hoor, sommigen hebben helemaal nergens last van zelfs, lijkt me heerlijk!
    ik moet zeggen dat ik sinds een week behoorlijk klachtenvrij ben, echt heerlijk :)

3. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

herkenbaar. Tot elf twaalf weken last gehad en nu niet meer. Af en toe..maar dat is ook wel lekker als ik een aantal dagen niet kan. ;)

Deel Deze Pagina