Dilano vind het erg leuk om telkens aan haren van een ander te trekken, en ik ben de hele dag thuis met hem en hij trekt dus regelmatig aan mijn haar. Wat niet prettig is. Nou zeg ik telkens nee zachtjes doen maar hij begint dan gewoon te lachen. En aangezien hij graag knuffelt heb ik Dilano best vaak vast, zometeen heb ik geen haar meer over. Zijn er meer die hier last van hebben??? En is er wat tegen te doen, of moet ik het maar telkens ondergaan? Groet snoet
Mijn zoon doet het ook erg vaak. Eerst zeg ik 'AUW' en dan neem ik zijn handje vast en maak een aai-beweging en zeg dan ook heel lief 'aai' waarna ik begin hard begin te lachen. Ik wil hem duidelijk maken dat hij me pijn doet bij haren trekken en dat ik het fijn vind om geaaid te worden.
Ik zeg dat het niet mag en daarna gaan we samen zachtjes aaien. Mijn mannetje trok zelfs bij alle andere kindjes aan de haren op het kdv ze hebben hem uiteindelijk maar even in de box laten spelen Ik ging laatst denken waarvan hij het zou hebben maar mijn schoonmoeder houd hem vaak met zijn buik op haar hoofd en dan trekt hij dus ook aan de haren en schateren ze het uit papa doet dit dus ook en zo ziet hij alleen maar dat het leuk is. Toch maar even zeggen dat het voorlopig even niet meer kan.