Hoi... Mijn zoontje werd 10 weken te vroeg geboren en wordt volgende week 8 maand, dus 6 maand gecorrigeerd. Hij kan nog niet zitten, rollen en verveelt zich te pletter. Ik probeer zoveel mogelijk met hem bezig te zijn en we hebben verschillende activity centre gekocht...niets werkt! Na 10 minuten is hij alles beu en huilt hij zich een ongeluk. Wandelen hielp in het begin, maar dat doet hij ook al niet meer zo graag, ik kan natuurlijk ook niet de ganse dag op wandel... Hij krijgt momenteel ook nog geen tandjes. Met andere woorden - hij huilt enorm en kan eigenlijk nog niets van zit/rol enzo... Kent iemand dit probleem en/of heeft iemand eventueel raad? met dank voor uw reactie... Els Edit mod: graag je post in het zwart typen. Dank je wel.
tja klinkt een beetje moeilijk. lijkt wel of hij niet lekker in zijn velletje zit. heb je er al met de huisarts over gepraat.. het schijnt dat prematuurtjes snel overprikkled zijn en een echt ritme moeten krijgen... maar ja ik weet het niet zeker hoor. Ikzelf heb een dochtertje die ruim 11 weken te vroeg is geboren.. ook zij kon tot vorige week nog helemaal niets! nu kan ze dan eindelijk omrollen, zitten ook nog lang niet hoor! wat ze vandaag niet doen kunnen ze morgen wel ineens doen hoor! verder is zij wel heel makkelijk en huilt eigelijk bijna niet Mischien eens info vragen over een osteopaat..schijnt heel goed te werken bij baby,s.. kan ook goedzijn dat hij gewoon een griepje onder de leden heeft dan zijn ze ook heel juilerig. tja konden ze maar praten he,,,dat heb ik al heel vaak gedacht. Heel veel sterkte en ik weet zeker het komt allemaal wel goed hoor
Wij zijn naar de chiropractor geweest. Nadine was toen 3 maanden. Ze is met 33 weken geboren. Misschien is dat een tip? Bij ons hielp het na 3 sessies.
Hoi Alvast bedankt voor jullie antwoorden! Ik ben al zeer veel met Seppe naar de dokter geweest en ook naar de osteopaat, die zeggen altijd dat hij zeker niets fysieks mankeert, maar gewoon een karakter heeft! Hij is eigenlijk van een tweeling en dat zou er ook mee te maken kunnen hebben zeggen ze... Chirapractor ken ik niet echt, wat houdt dat juist in aub? Het is zo frustrerend dat je je eigen schatje niet kan bezighouden hé, hij is precies echt ongelukkig met momenten, ookal doen we zo ons best... Hopelijk betert het als hij eenmaal kan zitten/kruipen en zo een bezigheid heeft. Bedankt voor jullie reacties, Els
Nadine had iets met haar nekwervel. Ze doen dan met een soort pennetje tikjes tegen de wervel aangeven. Stelt niets voor en je denkt: moet dat nou helpen!? Maar mij hielp het wel. Moet je maar eens zoeken. Ik ben bij een in Staphorst geweest. Die schijnt heel bekend te zijn. Weet alleen niet waar je woon. Googelen?